دانلود نمونه سوال آیلتس آکادمیک رایتینگ تسک 2 با پاسخ نمونه و نمره 9

دانلود نمونه سوال آیلتس رایتینگآکادمیک Academic Writing تسک 2 (Task 2) با پاسخ نمونه و نمره 9

آیلتس IELTS یکی از آزمون های استاندارد موجود است که به دو صورت آکادمیک و جنرال برگزار می شود. در این قسمت می توانید نمونه سوال آیلتس رایتینگ Writing تسک 2  (Task 2) را با پاسخ نمونه با نمره 9 دریافت کنید.

آیلتس یکی از جا افتاده ترین آزمون های بین المللی در میان دانشجویان ایرانی است. افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی و یا کاری را به کشور های دیگر دارند، می توانند برای نشان دادن توانایی خود در زمینه زبان در این آزمون شرکت کنند.

آزمون آیلتس در 9 نمره طبقه بندی می شود. کسب نمره 9 به این سادگی ها نیست و ممکن است خود افراد بومی نیز پس از شرکت در این آزمون نتوانند نمره کامل را کسب نمایند.

یکی از مهمترین مهارت های مورد نیاز در آزمون آیلتس، مدیریت زمان است. در کنار دانش زبانی، دانشجویان نیاز دارند تا مهارت های دیگر خود را نیز تقویت کنند. اکثر افراد در بخش مدیریت زمان با مشکلات فراوانی در طول این آزمون مواجه می شوند.

یکی از چالشی ترین بخش های موجود در آیلتس، مهارت رایتینگ و بخصوص تسک 2 و یا قسمت 2 آن است. در این بخش دانشجویان موظف هستند تا در مدت زمان 40 دقیقه مقاله ای با حداقل 250 کلمه بنویسند.

ممکن است شما هم جز آن دسته از کسانی باشید تا به دنبال نمونه پاسخ تسک 2 با نمره 9 باشید. در این بخش می توانید سوال و همچنین پاسخ مورد نظر به آن را دانلود کنید. فرد امتحان دهنده توانسته است با رعایت تمامی موارد مورد نظر، نمره 9 را در بخش دوم رایتینگ خود کسب نماید.

برای دانلود نمونه سوال رایتینگ آکادمیک آیلتس تسک 2 با نمره 9 بر روی دانلود کلیک کنید.

لینک دانلود

پسورد www.enkeshaf.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *