دانلود سوالات امتحانی امریکن انگلیش فایل 1 از درس های 7 تا 12

سوالات امریکن انگلیش فایل 1 درس 7 تا 12

انتشارات دانشگاه آکسفورد تاکنون کتاب های فراوانی در زمینه آموزش زبان انگلیسی معرفی کرده است. یکی از شناخته شده ترین مجموعه ها در این زمینه، کتاب های امریکن انگلیش فایل است. برای دانلود نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 1 از درس ها 7 تا 12 می توانید از نمونه سوالات موجود در این قسمت استفاده نمایید.

یکی از کامل ترین مجموعه های آموزشی برای فراگیری زبان انگلیسی، مجموعه امریکن انگلیش فایل است. این مجموعه آموزشی به طور کلی از 6 کتاب مختلف تشکیل شده است. اولین عنوان از این کتاب ها با نام استارتر شناخته می شود و سپس کتاب های امریکن انگلیش فایل 1 تا 5 وجود دارند. نکته قابل توجه در زمینه این کتاب ها این است که از نمونه 2 به بعد، به یک باره این کتاب ها بسیار سخت و دشوار می شوند و کلمات و همچنین عبارات و اصطلاحات بسیاری وارد این کتاب ها می شوند. از ویژگی های دیگر این مجموعه آموزشی دارا بودن گرامر های متعدد، داشتن دوره های آموزشی برای تلفظ و همچنین داشتن لیسنینگ در کتاب های کار و همچنین کتاب دانش آموز است.

در وبسایت انکشاف علاوه بر سوالات مرتبط با کتاب امریکن انگلیش فایل، می تواند سایر نمونه سوالات از کتاب های مختلف همانند اینترچنچ، تاپ ناپ، فمیلی اند فرندز، تاپ استون، فرست فرندز و بسیاری دیگر از کتاب های مکالمه زبان انگلیسی را به دست آورید. این سایت که روز به روز در حال کامل تر شدن است، حاوی سوالات و مطالب بسیار متنوع و مختلفی است. اکثر این سوالات توسط اساتید و افراد با تجربه تالیف و تهیه شده است. با این حال بخش دیگری از این موارد از طریق سوالات استاندارد و منتشر شده توسط انتشارات بین المللی در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

در این قسمت می توانید سوالات امتحانی کتاب امریکن انگلیش فایل 1 برای درس های 7 تا 12 را به دست آورید. برای دانلود این سوالات بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برای دانلود نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 1 به این لینک مراجعه کنید

عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *