دانلود سوالات امتحانی فمیلی اند فرندز 4 از درس 1 تا 7

سوالات امتحانی فمیلی اند فرندز 4 (Family and Friends 4) برای درس های 1 تا 7

Family 4 American

در حال حاضر مجموعه های آموزشی فراوانی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارند. یکی از شناخته شده ترین این مجموعه ها، کتاب های فمیلی اند فرندز است. این کتاب ها برای استفاده نوجوانان و کودکان تهیه شده اند. در هر یک از این کتاب های آموزشی 14 درس وجود دارند. البته در کتاب های پنجم و ششم از این مجموعه اوضاع اندکی متفاوت است و هر یک از این کتاب ها حاوی 12 درس مختلف می باشد.

کتاب های اول تا چهارم از این مجموعه در دو ترم و کتاب های پنجم و ششم آن در سه ترم تدریس می شوند. البته تدریس این کتاب ها در آموزشگاه های مختلف با شیوه های متفاوتی صورت می گیرد و ممکن است از روندی متغیر بهره ببرند.

کتاب های فمیلی اند فرندز در 7 جلد مختلف به بازار فرستاده شده اند. این مجموعه آموزشی تولید انتشارات دانشگاه آکسفورد است و به عنوان مجموعه ای غنی برای آموزش زبان انگلیسی به زبان آموزان نوجوان به حساب می آید. کتاب اول این مجموعه با نام فمیلی اند فرندز استارتر شناخته می شود و آخرین کتاب از این مجموعه با عنوان فمیلی اند فرندز 6 نامیده می شود.

وبسایت انکشاف به عنوان بزرگ ترین مرکز دانلود سوالات زبان انگلیسی برای فارسی زبانان شناخته می شود. نمونه سوالات مختلفی برای کتاب های شناخته شده زبان انگلیسی در این سایت وجود دارند. تعداد این سوالات روز به روز در حال افزایش است و بر کیفیت و تنوع آنها نیز افزوده می شود. عمده این سوالات توسط مدرسین با تجربه طراحی شده است و بخشی از آنها نیز از طریق انتشارات دانشگاه های معتبر در دسترس ما قرار گرفته است.

در این بخش نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 4 برای درس های 1 تا 7 قرار گرفته است. این سوالات عموما برای استفاده در امتحانات پایان ترم این مجموعه در نظر گرفته شده است. برای دانلود این سوالات می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

برای دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 4 به این لینک مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *