دانلود سوالات میان ترم بخش دوم کتاب امریکن انگلیش فایل 1

دانلود سوالات میان ترم بخش دوم کتاب امریکن انگلیش فایل 1 (American English File 1)

یکی از بهترین پیشنهاد ها برای کسانی که می خواهند در کنار فراگیری مکالمه زبان انگلیسی سایر مهارت های خود را به اندازه قابل قبولی بالا ببرند، استفاده از کتاب های امریکن انگلیش فایل American English File  است. در این قسمت می توانید سوالات میان ترم مرتبط با کتاب امریکن انگلیش فایل 1  قسمت دوم  American English File 1B  را دریافت کنید.

مراکز متعددی تاکنون کتاب هایی برای یادگیری زبان انگلیسی تهیه و منتشر کرده اند. با این حال یکی از بهترین و شناخته شده ترین این مراکز، انتشارات دانشگاه آکسفورد است. همانند سایر عناوین تولید شده از سوی این مرکز، کتاب های امریکن انگلیش فایل American English file نیز توانسته است نظر بسیاری از مخاطبین را به خود جلب نماید.

این سری از کتاب ها در کنار آموزش مکالمه زبان انگلیسی، با داشتن مطالب بسیار زیاد و متنوع می تواند سایر مهارت های زبان آموزان را نیز تقویت کند.

در صورتی که شما هم جز آن دسته از دانشجویان هستید که قصد دریافت مدارک بین المللی همانند آیلتس و تافل را دارید، کتاب های امریکن انگلیش فایل می توانند به عنوان شروعی خوب برای کسب آمادگی در زمینه دانش مورد نیاز در این آزمون ها به حساب آیند.

در این قسسمت می توانید سوالات میان ترم مرتبط با امریکن انگلیش فایل 1 قسمت دوم را دریافت نمایید.

برای دانلود نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 1 به این لینک مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *