دانلود نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 1 درس 7 تا 12

دانلود نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 1( American English File 1 ) درس 7 تا 12

سری کتاب های امریکن انگلیش فایل American English File از سوی انتشارات دانشگاه آکسفورد تهیه شده اند و در شش کتاب در دسترس علاقه مندان قرار گرفته اند. در این بخش می توانید نمونه سوالات مربوط به کتاب امریکن انگلیش فایل 1 درس 7 تا 12 را دریافت کنید.

کتاب های امریکن انگلیش فایل از بهترین عناوین موجود برای یادگیری زبان انگلیسی به حساب می آیند. این کتاب ها با داشتن مطالب متنوع و همچنین تمرین های فراوان، توانسته اند به خوبی جای خود را در میان علاقه مندان باز کنند. از ویژگی های سری کتاب های امریکن انگلیش فایل، توجه ویژه به تلفظ، لغات پر کاربرد، گرامر های متنوع و همچنین اصطلاحات کاربردی است.

کتاب های امریکن انگلیش فایل هم، همانند سایر کتاب های منتشر شده از سوی آکسفورد، بر روی جزئیات تاکید فراوانی دارد. برای یادگیری این کتاب ها باید دانشجویان و دانش آموزان وقت زیادی را اختصاص دهند.

یکی از نکات منفی موجود در این کتاب ها، سخت شدن یک باره و عجیب مطالب، از کتاب دوم به بعد است.

در صورتی که قصد شرکت در آزمون های بین المللی را دارید، به نظر می رسد کتاب های انگلیش امریکن فایل بتوانند دانش زبان انگلیسی شما را تا سطح قابل قبولی افزایش دهند.

در این بخش نمونه سوالات کتاب امریکن انگلیش فایل 1 درس 7 تا 12 قرار داده شده است. برای دریافت و دانلود این سوالات بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

برای دانلود نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 1 به این لینک مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *