دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز استارتر درس 1 تا 4

دریافت نمونه سوالات فمیلی اند فرندز استارتر (Family and  Friends Starter) از درس 1 تا 4

Family-and-Friends-starter

از میان کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای سنین پایین و به خصوص کودکان و نوجوانان می توان به مجموعه فمیلی اند فرندز اشاره کرد. این مجموعه متشکل از کتاب استارتر به علاوه 6 مجموعه دیگر با عنوان فمیلی اند فرندز 1 تا 6 است. در این قسمت سوالات آزمون فمیلی اند فرندز استارتر برای درس های 1 تا 4 قرار داده شده است.

کتاب استارتر از مجموعه فمیلی اند فرندز به صورت کلی به آموزش حروف الفبا به زبان آموزان می پردازد. در حقیقت کتاب های دیگری نیز از سوی انتشارات دانشگاه آکسفورد برای آموزش الفبا تهیه شده است که مهم ترین آنها کتاب فرست فرندز است. این کتاب ها برای کودکانی است که هیچ گونه آشنایی قبلی با حروف انگلیسی ندارند و قصد آنها فراگیری الفبا به صورت کامل است. با این جال چنانچه تصور می کنید که زبان آموزان با الفبا آشنایی دارند و قصد دارند تا به صورت کامل تری این موارد را فرا گیرند، می توانید برای بهتر شدن این روند از مجموعه فمیلی اند فرندز استارتر استفاده نمایید.

کتاب های فرست فرندز در 3 جلد تهیه شده است. با این حال کتاب استارتر در یک جلد و به صورت فشرده تر مطالب موجود در سه جلد دیگر را در اختیار زبان آموزان قرار می دهد.

در بعضی از موسسات کتاب استارتر در دو ترم و در برخی دیگر این کتاب فقط در یک ترم تدریس می شود.

وب سایت انکشاف با توجه به این برنامه ریزی ها، نمونه سوالات را طرح و در اختیار موسسات و زبان آموزان قرار می دهد. برای کتاب فمیلی استارتر هم شیوه مشابه ای در نظر گرفته شده است و زبان آموزان و موسسات می توانند با توجه به نیاز خود نمونه سوالات کتاب های دیگر را نیز دانلود نمایند.

در این بخش نمونه سوالات کتاب فمیلی استارتر برای درس های 1 تا 4 قرار دارد.

برای دانلود نمونه رایگان فمیلی اند فرندز استارتر کلیک کنید.

==================================

دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز استارتر درس 1 تا 4

===================================

تصویر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *