دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 1 درس 5 تا 8 فاینال

دریافت سوالات فمیلی اند فرندز 1 (Family and Friends 1) از درس 5 تا 8

فمیلی اند فرندز 1

فمیلی اند فرندز 1 دومین کتاب از مجموعه هفت جلدی آموزش مکالمه مخصوص کودکان و نوجوانان است. نمونه سوالاتی که در این قسمت قرار داده شده است از درس 5 تا 8 از کتاب فمیلی اند فرندز 1 است.

یکی از بهترین و کامل ترین مجموعه های آموزشی مکالمه زبان انگلیسی، با نام فمیلی اند فرندز شناخته می شوند. به صورت کلی 7 کتاب در این مجموعه وجود دارند. با این حال برای هر یک از این عناوین، کتاب های متنوع دیگری از قبیل کتاب کار، کتاب های داستان، کتاب های گرامر و …. تهیه شده اند. هر درس از این مجموعه با کلمات جدید شروع می شود و به دنبال آن مکالمه های مرتبط با موضوع درس نیز به دنبال آن مورد استفاده قرار می گیرد. مباحث موجود در ادامه آن نیز با توجه به موضوع اصلی درس تقسیم بندی می شوند و کلمات و همچنین عبارات متنوع در این زمینه معرفی و مورد استفاده قرار می گیرند.

وبسایت انکشاف به عنوان بزرگترین و همچنین به روز ترین مرکز تامین نمونه سوالات زبان انگلیسی در سطح وب فارسی شناخته می شود. این وبسایت با داشتن سوالات متنوع و همچنین استاندارد، توانسته است نظر بسیاری از مخاطبین را به خود جذب نماید. در حال حاضر نمونه سوالات موجود در سایت، کتاب های مختلفی از قبیل فمیلی اند فرندز، تاچ استون، تاپ ناچ، فرست فرندز و بسیاری دیگر از کتاب های معروف و شناخته شده زبان انگلیسی را شامل می شود. تلاش ما تامین تمامی نمونه سوالات مورد نیاز شما است. با این حال چنانچه نتوانستید نمونه مورد نظر خود را پیدا کنید، می توانید از طریق کانال های ارتباطی موجود در سایت و بویژه تلگرام با ما تماس بگیرید.

برای دریافت نمونه سوالات فمیلی 1 از درس 5 تا 8 بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

برای دریافت نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 1 به این لینک مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *