دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 1 درس 1 و 2

دریافت نمونه سوالات امتحانی درس 1 و 2 از کتاب فمیلی اند فرندز 1 (Family and Friends 1)

فمیلی اند فرندز 1

از مجموعه های شناخته شده آموزشی زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان کتاب های فمیلی اند فرندز است. این مجموعه در 6 جلد و توسط انتشارات دانشگاه آکسفورد ارائه شده است و می تواند به عنوان منبعی مناسب برای پرورش و آموزش مکالمه زبان انگلیسی به حساب آیند.

از ویژگی های مجموعه های منتشر شده توسط انتشارات دانشگاه آکسفورد توجه زیاد به جزئیات است. این ویژگی به خوبی در مجموعه فمیلی اند فرندز منعکس شده است و پس از پایان دوره آموزشی این کتاب، زبان آموزان با تقریبا با بخش اعظمی از گرامر های زبان انگلیسی آشنا شده اند.

عموما کتاب اول از این مجموعه در دو یا سه ترم تدریس می شود. به مرور و به ویژه از کتاب های چهارم به بعد بر تعداد ترم های این کتاب نیز افزوده می شود و زبان آموزان عموما کتاب چهارم، پنجم و ششم از این مجموعه را در سه ترم و یا بیشتر مطالعه می کنند.

در کتاب های پنجم، چهارم و ششم از این مجموعه مباحث پیچیده و دشوار گرامری مطرح می شود و به همین علت نیاز است تا وقت و زمان بیشتری برای فراگیری این موارد مطرح شوند.

وبسایت انکشاف حاوی سوالات متعددی از کتاب های آموزش مکالمه زبان انگلیسی است. سوالات این سایت به صورت استاندارد است و آموزشگاه ها، اساتید و زبان آموزان می توانند از این نمونه ها برای ارزیابی افراد مورد نظر استفاده کنند.

سعی شده است تا غنای این نمونه سوالات حفظ شود. به همین دلیل، هر روز بر تعداد این نمونه ها اضافه می شود و علاوه بر این، سوالات موجود نیز مجددا باز بینی می شوند و در صورت وجود مشکل، بر طرف خواهند شد.

در این بخش نمونه سوالات کتاب فمیلی اند فرندز 1 برای درس های 1 و 2 قرار گرفته است.

 

برای دریافت نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 1 به این لینک مراجعه کنید

یک دیدگاه در “دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 1 درس 1 و 2”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *