دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 2 درس 1 تا 4 فاینال

فمیلی اند فرندز 2

فمیلی اند فرندز 2 (Family and Friends 2) سومین کتاب از مجموعه آموزشی مکالمه زبان انگلیسی با همین نام است. سوالات متعددی از مجموعه فمیلی اند فرندز در وبسایت قرار داده شده است، در این نوشته نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 2 درس 1 تا 4 در اختیار زبان آموزان و اساتید گرامی قرار داده ایم.

از کتاب های برجسته در زمینه مکالمه زبان انگلیسی، مجموعه فمیلی اند فرندز است. این عناوین می توانند سطح و قدرت مکالمه زبان آموزان را تا سطوح قابل قبولی بالا ببرند. یکی از ویژگی های خاص این مجموعه آموزشی، داشتن آزمون ها و سوالات دوره ای در پایان هر چند درس است. زبان آموزان می توانند با استفاده از این نمونه سوالات، سطح دانش و درگ مطلب خود را به خوبی مورد سنجش قرار دهند. هر یک از کتاب های موجود در مجموعه فمیلی اند فرندز، در بر دارنده کتاب کار همچنین کتاب داستان است. علاوه بر تمرینات موجود در کتاب اصلی، زبان آموزان می توانند برای درک بهتر مفاهیم موجود در هر یک از درس ها، نمونه سوالات موجود در کتاب های کار را نیز مورد بررسی و مطالعه قرار دهند.

یکی از ویژگی های مهم مجموعه فمیلی اند فرندز، پر محتوا بودن کتاب های موجود است. این مجموعه آموزشی، هماهنگ با سایر تولیدات دانشگاه آکسفورد، بسیار غنی و پر کاربرد هستند. به همین دلیل نیاز است تا زبان آموزان، زمان کافی برای فراگیری موارد ذکر شده اختصاص دهند.

مجموعه فمیلی اند فرندز به صورت کلی از 7 کتاب تشکیلی شده است. زبان آموزان می توانند نمونه سوالات مورد نظر خود را چه در سطح میان ترم و یا پایان ترم از وبسایت انکشاف دریافت نمایند. یکی از نکات مهم در زمینه نمونه سوالات موجود در این وبسایت، تهیه آنها توسط اساتید و معلمین با تجربه است.

در این بخش، سوالات فمیلی اند فرندز 2 درس 1 تا 4 در اختیار زبان آموزان و دانش آموزان عزیز قرار داده شده است. برای دانلود این نمونه سوالات از لینک های زیر استفاده کنید.

برای دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 2 به این لینک  مراجعه کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *