دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 4 درس 8 تا 11

دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 4 (Family and Friends 4) درس 8 تا 11

Family 4 American

کتاب های فمیلی اند فرندز Family and Friends از سری عناوین شناخته شده برای آموزش زبان به نوجوانان و کودکان به حساب می آید. در این بخش می توانید نمونه سوالات کتاب فمیلی اند فرندز 4 (Family and Friends 4) درس 8 تا 11 را دریافت کنید.

یکی از بهترین کتاب های موجود در بازار برای یادگیری زبان انگلیسی، کتاب های فمیلی اند فرندز است. بخش اعظمی از آموزشگاهها در حال حاضر این کتاب ها را برای تدریس انتخاب کرده اند، در کنار این، تعداد زیادی دیگر نیز در حال مراجعت به سوی استفاده و جایگزینی سایر عناوین با کتاب های فمیلی اندر فرندز هستند.

در کنار کتاب های اصلی، آموزشگاه ها می توانند از کتاب کار و همچنین کتاب رید اند رایت این مجموعه برای یادگیری بهتر و مطالعه عناوین متنوع تر استفاده کنند.

کتاب های فمیلی اند فرندز از سوی انتشارات دانشگاه آکسفورد تهیه شده است. پیشنهاد می شود برای تکمیل شدن فرایند آموزش، معلمین و همچنین خانواده ها از دیکنشری المنتری آکسفورد برای این منظور استفاده کنند. این دیکشنری با داشتن لغات پر کاربرد، معنی قابل فهمی را برای دانش آموزان سطوح پایین در اختیار می گذارد. علاوه بر این در انتهای خود کتاب های فمیلی اند فرندز هم می توان لیستی از لغات موجود در متن کتاب ها را مشاهده کرد.

متاسفانه به ندرت می توان سوالات استاندارد برای سطوح فمیلی اند فرندز پیدا کرد. به همین دلیل ما سعی کرده ایم تا سوالات مناسبی را از کتاب های آموزشی زبان انگلیسی در وبسایت انکشاف جمع آوری کنیم. در این بخش می توانید نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 4 درس 8 تا 11 را دریافت کنید.

برای دانلود سوالات فمیلی 4 به این لینک مراجعه کنید

تصویر

2 دیدگاه در “دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 4 درس 8 تا 11”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *