دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 5 درس 9 تا 10 میان ترم

نمونه سوالات میان ترم فمیلی اند فرندز 5 (Family and Friends 5) درس 9 تا 10

فمیلی اند فرندز 5  ششمین عنوان از مجموعه هفت جلدی آموزش مکالمه زبان انگلیسی است. در صورتی که نیاز به نمونه سوالات فمیلی 5 درس 9 و 10 داشته باشید، می توانید از این بخش دانلود نمایید.

به باور بسیاری از افراد یکی از بهترین و کامل ترین مجموعه های آموزشی برای کودکان و نوجوانان، مجموعه آموزشی مکالمه زبان انگلیسی فمیلی اند فرندز است. این مجموعه آموزشی، همانند سایر نمونه های تولید آکسفورد، حاوی نکات و مطالب متنوع و کاملی برای آموزش زبان انگلیسی در سنین کودکان و نوجوانان است. به صورت کلی اکثر آموزشگاه های زبان، برای انتقال مفاهیم زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان، با مجموعه فرست فرندز شروع می کنند. پس از تکمیل این دوره، زبان آموزان سراغ کتاب های فمیلی اند فرندز می روند. مجموعه فمیلی اند فرندز به صورت کلی با مطالب ساده تر آغاز می شوند و به سوی مطالب پیشرفته تر و دشوار تر ادامه پیدا می کند. در کتاب های آخر این مجموعه همانند فمیلی اند فرندز 5 و همچنین فمیلی اند فرندز 6 زبان آموزان با مباحث بسیار پیشرفته و پیچیده تری آشنا می شوند.

در وبسایت انکشاف، زبان آموزان، اساتید و همچنین علاقه مندان به یادگیری زبان می توانند با مباحث متنوع و جدیدی آشنا شوند. در این وبسایت نمونه سوالات میان ترم، پایان ترم و کویز از کتاب های مختلف آموزش زبان انگلیسی قرار داده شده است. در صورتی که قصد دریافت هر گونه نمونه سوالی در این زمینه دارید، می توانید از طریق قسمت جستجوی سایت، اقدام به دریافت آنها کنید و یا از طریق کانال های ارتباطی موجود در سایت بویژه تلگرام، نمونه سوالات مورد نظر خود را از ما و یا سایر همکاران دریافت نمایید.

در این قسمت می توانید نمونه سوالات میان ترم کتاب فمیلی اند فرندز 5 درس 9 و 10 را از طریق لینک های دانلودی که در پایین قرار داده شده اند، بدست آورید.

برای دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 5 به این لینک مراجعه کنید.

تصویر

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *