دانلود نمونه سوال امریکن انگلیش فایل 2 درس 7 تا 9

دانلود نمونه سوال امریکن انگلیش فایل 2 (American English File 2) درس 7 تا 9

یکی از معروف ترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی، سری کتاب های امریکن انگلیش American English File فایل است. در این نوشته می توانید نمونه سوالات کتاب امریکن انگلیش فایل 2 (American English File 2) درس 7 تا 9 را دانلود و مورد استفاده قرار دهید.

برای کسانی که از یادگیری زبان انگلیسی سیر نمی شوند و می خواهند همواره موضوعی برای فراگیری داشته باشند، ما سری کتاب های امریکن انگلیش فایل را پیشنهاد می کنیم. اگر شما هم سراغ این کتاب ها بروید، متوجه خواهید شد که با هر بار باز کردن آنها، مطلب جدیدی را فرا خواهید گرفت. این کتاب ها و بخصوص از امریکن انگلیش فایل 2 به بعد آنقدر مطالب گوناگونی دارند که با هر بار باز کردن کتاب باید مطمئن بود که موضوعی جدید را فرا خواهید گرفت و یا با سوال جدیدی مواجه خواهید شد.

مولفین کتاب های امریکن انگلیش فایل، این عناوین را برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی طراحی کرده اند. ولی به باور ما می توان از آنها حتی بعنوان منبعی مناسب برای شرکت در کنکور زبان در ایران استفاده کرد.

کتاب های امریکن انگلیش فایل، به صورت کلی با سایر عناوین متفاوت هستند. اکثر کتاب های آموزش مکالمه زبان انگلیسی همانند تاچ استون، اینترچینج و …. متشکل از چهار کتاب هستند، با این حال کتاب های امریکن انگلیش فایل از 5 کتاب تشکیل شده اند. باور بر این است که کتاب های آخر این مجموعه بویژه کتاب چهارم و پنجم آن، نقش مکمل را بر عهده دارند.

در این بخش می توانید نمونه سوالات کتاب امریکن انگلیش فایل 2 (American English File 2) درس 7 تا 9 را دریافت کنید.

برای دانلود نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 2 به این لینک مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *