دانلود نمونه سوال فاینال Family and Friends 2 درس 1 تا 7

فمیلی اند فرندز 2

فمیلی اند فرندز 2 (Family and Friends 2) سومین عنوان از مجموعه 7 جلدی با همین نام است که برای آموزش مکالمه انگلیسی به کودکان و نوجوانان تهیه شده است. در این نوشته نمونه سوالات فمیلی اند فرند 2 درس 1 تا 7 قرار داده شده است.

از بهترین عناوین برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان، می توان به کتاب های فمیلی اند فرندز اشاره کرد. این مجموعه آموزشی با داشتن سوالات و همچنین تمرین های مرتبط و متنوع، به خوبی می تواند زبان آموزان را با مکالمات روزمره زبان انگلیسی به شیوه ای مهیج و جالب آشنا نماید. در ابتدای هر درس از این مجموعه با معرفی کلمات جدید موجود در آن درس آغاز می شود، به دنبال آن مکالمه اصلی درس و سپس سوال های مربوطه قرار می گیرند. علاوه بر مکالمه، در هر یک از درس های فمیلی اند فرندز، گرامر های مرتبط با آن و سپس تمرینات متنوع قرار دارند.

از ویژگی های متفاوتی که در کتاب های فمیلی اند فرندز وجود دارد، می توان به استفاده این کتاب ها از تمرینات و سوالات متعدد برای انتقال مفاهیم موجود در کتاب به بهترین صورت به زبان آموزان اشاره کرد. علاوه بر کتاب دانش آموز و همچنین کتاب کار، زبان آموزان می توانند از مجموعه رید اند رایت که برای هر یک از این کتاب ها تهیه شده اند، استفاده کنند. در این نمونه ها، تمرینات متعددی وجود دارند که باعث استفاده و کارایی بیشتر مطالب آموزشی برای زبان آموزان خواهد شد.

در وبسایت انکشاف می توانید از نمونه سوالات مختلفی در زمینه آموزش مکالمه زبان انگلیسی استفاده کنید. این عناوین به صورت های مختلف از قبیل میان ترم و همچنین پایان ترم در دسترس اساتید و زبان آموزان گرامی قرار می گیرد. در صورت داشتن هر گونه ابهام و یا درخواست موارد متنوع و جدید می توانید با ما از طریق گروه و یا کانال تلگرام در ارتباط باشید.

در این قسمت نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 2 درس 1 تا 7 قرار داده شده است. برای دانلود این موارد از لینک دانلود زیر استفاده کنید.

برای دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 2 به این لینک  مراجعه کنید.

4 دیدگاه در “دانلود نمونه سوال فاینال Family and Friends 2 درس 1 تا 7”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *