دانلود نمونه سوال فمیلی اند فرندز 1 درس 8 تا 11

دانلود سوالات فمیلی اند فرندز 1 (Family and Friends 1) برای درس های 8 تا 11

فمیلی اند فرندز 1

از مجموعه های متنوع آموزش زبان به کودکان و نوجوانان، یکی از کامل ترین آنها کتاب های فمیلی اند فرندز است. در این مجموعه آموزشی به صورت کلی 7 کتاب وجود دارد. در این کتاب ها زبان آموزان می توانند با مباحث متنوع گرامری و همچنین کلمات پر کاربرد موجود در زبان انگلیسی آشنا شوند.

کتاب های فمیلی اند فرندز محصول انتشارات دانشگاه آکسفورد هستند. در صورتی که محصولات تولید شده توسط این دانشگاه را مطالعه کرده باشید، به سادگی می توان متوجه شد که این تولیدات از غنا و همچنین مطالب بسیار بیشتری نسبت به تولیدات سایر انتشارات برخوردار است. کتاب های فمیلی اند فرندز نیز از این ویژگی برخوردار هستند و مطالب متنوعی از قبیل ریدینگ، رایتنیگ، اسپیکینگ، لیسنینگ و همچنین نکات تلفظی فراوانی را پوشش می دهند. پیشنهاد می شود تا کتاب چهارم از این مجموعه را در 2 ترم و از کتاب 5 تا 6  در سه ترم تدریس شود.

وبسایت انکشاف در حال حاضر به عنوان بزرگ ترین و شناخته شده ترین منبع دانلود سوالات کتاب های اسپیکینگ به حساب می آید. سعی می شود تا تمای سوالات مورد نیاز برای ترم های مختلف آموزش زبان انگلیسی از قبیل میان ترم، سوالات تعیین سطح، پایان ترم و همچنین کوییز را در بر می گیرد. سوالات موجود در وبسایت انکشاف توسط اساتید برجسته طرح می شود. علاوه بر این، بخشی از این منابع نیز از طریق سوالات استاندارد تولید شده توسط خود انتشارات تولید می شوند.

وبسایت انکشاف همواره آماده است تا نیاز های جامعه زبانی را در خصوص جزوات آموزشی، نمونه سوالات مختلف و همچنین سایر مواد آموزشی مرتبط با زبان را تامین نماید. برای سفارش سوالات و یا جزوات آموزشی خود می توانید از طریق کانال های ارتباطی موجود در سایت اقدام نمایید و درخواست های خود را مطرح کنید.

در این بخش نمونه سوالات میان ترم فمیلی اند فرندز 1 از درس های 8 تا 11 قرار داده شده است.

برای دریافت نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 1 به این لینک مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *