دانلود نمونه سوال های امریکن انگلیش فایل 2 درس 1 تا 4

دانلود نمونه سوال های امریکن انگلیش فایل 2 (American English File 2) درس 1 تا 4

کتاب های امریکن انگلیش فایل American English File یکی از کامل ترین نمونه های موجود برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی به حساب می آیند. در این بخش می توانید نمونه سوالات مرتبط با کتاب دوم امریکن انگلیش فایل 2 را دریافت و استفاده نمایید.

انتشارات دانشگاه آکسفورد Oxford یکی از فعال ترین مراکز در زمینه آموزش زبان انگلیسی به حساب می آید. این انتشارات با معرفی کتاب های ارزشمندی در زمینه آموزش مکالمه زبان انگلیسی توانسته است در این زمینه حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. یکی از نمونه های ارزشمندی که این دانشگاه در سال های اخیر منتشر کرده است، کتاب های امریکن انگلش فایل American English File است.

کتاب های امریکن انگلش فایل از 5 کتاب دیگر تشکیل شده است. یکی از ویژگی های مهم کتاب های مورد نظر کامل بودن آنها است. در صورتی که دانشجویان ساعت ها برای یادگیری این عناوین وقت اختصاص دهند، هنوز هم جای زیادی برای مطالعه وجود دارد. دانش آموزان می توانند با یادگیری و صرف وقت بر روی این کتاب ها تمامی مهارت های خود از قبیل ریدینگ، لسنینگ، اسپیکینگ و رایتینگ را تقویت کنند.

یکی دیگر از ویژگی های کتاب های امریکن انگلش فایل، توجه به جزئیات است. این کتاب ها بر خلاف سایر عناوین، توجه قابل قبولی بر روی تلفط و نحوه صحیح کاربرد کلمات دارد.

در این بخش می توانید نمونه سوالات مرتبط با کتاب امریکن انگلیش فایل 2 (American English File 2) درس 1 تا 4 را دریافت و مطالعه کنید.

برای دانلود نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 2 به این لینک مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *