دانلود نمونه سوال American English File 2 درس 1 تا 4

امریکن انگلیش فایل 2 (American English File 2) دومین کتاب از این مجموعه آموزشی به حساب می آید. در این بخش می توانید نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 2 درس 1 تا 4 را دانلود نمایید.

در صورتی که شما هم مجموعه امریکن انگلیش فایل را دیده باشید، به طور یقین با ما هم عقیده خواهید شد. این کتاب ها بعنوان یکی از کامل ترین مجموعه های آموزشی مکالمه زبان انگلیسی به حساب می آیند. در این سری آموزشی، 6 کتاب وجود دارد. اولین کتاب از این مجموعه با نام استارتر شناخته می شود. و کتاب های بعدی هر کدام از 1 تا 6 نام گذاری شده اند.

روند پیش روی در این کتاب ها تا عنوان 2 از این مجموعه طبیعی است. با این حال از قسمت انتهایی کتاب دوم، مطالب به یکباره بسیار دشوار می شوند. و نیاز است تا دانش آموزان وقت نسبتا زیادی برای یادگیری این مطالب صرف کنند.

نکته قابل توجه در اکثر آموزشگاه های زبان در سراسر ایران، عدم وجود انگیزه کافی در میان دانش آموزان و دانشجویان برای یادگیری زبان انگلیسی است. به همین دلیل نیاز است تا معلمین و مدرسین، این گونه کتاب ها را با احتیاط برای تدریس انتخاب کنند. زیرا به صورت یقیین اکثر دانش آموزان از خواندن مطالب گسترده موجود در این کتاب ها پرهیز می کنند. به همین دلیل بهتر است تا این افراد از نمونه های دیگر منتشر شده، در رابطه با یادگیری زبان انگلیسی استفاده نمایند.

بیشتر اوقات بهتر است از کتاب های امریکن انگلیش فایل، برای کسانی که قصد شرکت در آزمون های بین المللی دارند، استفاده شود. این کتاب ها با داشتن گرامر های متعدد و همچنین لغات پر کاربرد، می تواند به عنوان مجموعه ای غنی برای این افراد به حساب آید.

در این بخش می توانید نمونه سوالات کتاب 2 امریکن انگلیش فایل را دانلود نمایید.

برای دانلود سوالات امریکن انگلیش فایل 2 از درس 1 تا 4 کلید زیر را انتخاب کنید.

برای دانلود نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 2 به این لینک مراجعه کنید

تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *