دانلود کتاب های Tactics for Listening ویرایش سوم

دانلود رایگان کتاب های Tactics for Listening برای ویرایش سوم

یکی از معروف ترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی مجموعه سه جلدی Tactics for Listening است. در این مجموعه سه جلدی، زبان آموزان می توانند مهارت های شنیداری و همچنین گفتاری خود را تقویت کنند. علاوه بر مهارت های شنیداری، علاقه مندان می توانند مهارت گفتاری و همچنین شیوه تلفظ صحیح لغات و کلمات خود را با استفاده از این کتاب تقویت نمایند. این مجموعه کتاب ها در سه سطح و با نام های Basic, Developing و Expanding در وب سایت انکشاف قرار گرفته است. جهت دانلود و دریافت این مجموعه مورد نیاز همه، می توانید از انتهای صفحه جاری اقدام به دانلود نمایید. تمامی این کتاب ها به همراه فایل های لیسنیگ و همچنین فایل پی دی اف کتاب بر روی وب سایت قرار گرفته است.

مجموعه Tactics for Listening توسط انتشارات کمبریج و توسط یکی از شناخته شده ترین نویسندگان فعال در زمینه مواد آموزشی یعنی جک سی ریچاردز تهیه شده است. جک سی ریچاردز تاکنون مجموعه های بسیار زیاد و شناخته شده ای از جمله کتاب های اینترچنج، کانکت و بخشی از مجموعه ها برای آموزش معلیمن تالیف کرده است.

کتاب های Tactics for Listening یکی از منابع مهم جهت فراگیری و تقویت لیسنیگ است. این کتاب ها استفاده گسترده ای جهت آمادگی در آزمون های بین المللی و به ویژه آیلتس دارد. بسیاری از افراد فعال در زمینه تدریس آیلتس، از این مجموعه جهت آمادگی دوره های بین المللی آیلست استفاده می کنند. در این نوشته،این کتاب ها جهت استفاده داوطلبین آیلتس و یا سایر علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی قرار داده شده است.

جهت دانلود این کتاب ها و یا سایر مجموعه های آموزشی می توانید از لینک های موجود در وب سایت انکشاف استفاده کنید.

لینک دانلود کتاب های Tactics for Listening در انتهای این مطلب قرار گرفته است.

========================================

دانلود کتاب پی دی اف سطح Basic

دانلود فایل های صوتی سطح Basic

========================================

دانلود کتاب پی دی اف سطح Developing

دانلود فایل های صوتی سطج Developing

========================================

دانلود کتاب پی دی اف سطح Expanding

دانلود فایل های صوتی سطح Expanding

========================================

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *