نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 3 همه دروس

نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 3 (Family and Friends 3)

Family and Friends 3

کتاب های فمیلی اند فرندز Family and Friends از عناوین شناخته شده برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان است. در این بخش می توانید نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 3 (Family and Friends 3) درس 1 تا 7 را دانلود کنید.

شاید به جرات بتوان گفت که کتاب های فمیلی اند فرندز از بهترین نمونه های آموزش زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان است. کتاب های مختلفی در بازار وجود دارند ولی هیچ کدام نتوانسته اند پس از انتشار سری فمیلی اند فرندز جای خود را در میان زبان آموزان به این اندازه باز کنند.

کتاب های فمیلی اند فرندز حاوی تمامی مطالب مورد نیاز برای رده سنی نوجوانان است. این کتاب ها با داشتن مطالب جذاب و حالت داستانی، توجه کودکان و نوجوانان را درطول این دوره آموزشی به خوب جلب می کند.  در هر درس از این کتاب ها داستان متفاوتی از سوی نویسندگان کتاب نقل می شود. و در هر یک از این داستان ها، دانش آموزان با مطالب جدیدی آشنا می شوند.

کتاب های فمیلی اند فرندز با توجه به علم روز در زمینه آموزش زبان انگلیسی نوشته شده اند. و معلمین می توانند با دنبال کردن طرزالعمل موجود در آنها، بهترین نتیجه را از تدریس این عناوین به دست آورند.

در این بخش می توانید نمونه سوالات کتاب فمیلی اند فرندز 3 درس 1 تا 7 را دانلود نمایید.

برای خرید نمونه سوالات استاندارد و تستی فمیلی اند فرندز 3 درس 1 تا 7 بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برای دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 3 به این لینک مراجعه کنید.

تصاویر سوالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *