نمونه سوالات میان ترم فمیلی اند فرندز استارتر

دانلود سوالات فمیلی استارتر میان ترم

family starter

از کتاب های محبوب و مورد استفاده اکثر زبان آموزان در سطوح پایین، مجموعه فمیلی اند فرندز است. اولین کتاب این مجموعه با نام فمیلی اند فرندز استارتر شناخته می شود. در این قسمت می توانید نمونه سوالات میان ترم این کتاب را دانلود نمایید.

اگر شما هم به دنبال آموزش و یا فراگیری زبان در سطوح ابتدایی هستید، پیشنهاد ما استفاده از کتاب های فمیلی اند فرندز است. اولین کتاب از این مجموعه با نام فمیلی اند فرندز استارتر شناخته می شود. در این قسمت می توانید نمونه سوالات میان ترم این عنوان را دانلود و استفاده نمایید. در اولین عنوان از این مجموعه، می توانید زبان آموزان را با الفبای انگلیسی و همچنین چند نمونه از کلمات پر کاربرد موجود در زبان انگلیسی، آشنا کنید. با این حال، قبل از این کتاب، گروهی از موسسات از مجموعه فرست فرندز برای دستیابی به چنین هدفی استفاده می کنند. پس از یادگیری کامل الفبای انگلیسی، زبان آموزان می توانند این روند را ادامه دهند و سراغ سایر کتاب های موجود در این مجموعه کامل آموزشی بروند.

وبسایت انکشاف علاوه بر سوالات مرتبط با کتاب فمیلی اند فرندز استارتر، با مجموعه ای دیگر از سوالات همانند فمیلی اند فرندز، فرست فرندز، تاچ استون، تاپ ناچ، کانکت و یا بسیاری دیگر از کتاب ها، تبدیل به بزرگ ترین و همچنین بهترین منبع در ارائه نمونه سوالات به زبان آموزان و همچنین اساتید محترم شده است. سعی شده است تا تمامی این سوالات با رعایت اصول حرفه ای و در بهترین کیفیت در دسترس علاقه مندان قرار گیرد. گاهی اوقات ممکن است نتوانید نمونه سوال مورد نیاز خود را از این طریق به دست آورید، به همین ترتیب می توانید با مراجعه به گروه تلگرامی موجود در سایت، از سایر اعضا و یا دوستان این سوالات را درخواست نمایید.

در این بخش می توانید نمونه سوالات فمیلی اند فرندز استارتر برای میان ترم را بدست آورید.

برای دانلود بر روی این لینک کلیک کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *