نمونه سوالات American English File 1 درس 1 تا 4

نمونه سوالات American English File 1 (امریکن انگلیش فایل 1) درس 1 تا 4

سری آموزشی امریکن انگلیش فایل American English File در حال حاضر یکی از کامل ترین کتاب های موجود در آموزشگاه ها برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی است. در این مطلب می توانید نمونه سوالات کتاب 1   امریکن انگلیش فایل از درس های 1 تا 4 را دریافت کنید.

انتشارات دانشگاه آکسفورد به تولید و انتشار کتاب های پر محتوا معروف است. یکی از بهترین نمونه های موجود در این زمینه، سری آموزشی امریکن انگلیش فایل است. این سری آموزشی متشکل از 6 کتاب مختلف است. کتاب اول این مجموعه با نام استارتر شناخته می شود. به جز این کتاب 5 عنوان دیگر نیز وجود دارد که با شماره های 1 تا 5 شناخته می شوند.

کتاب های امریکن انگلیش فایل مناسب کسانی است که قصد یادگیری زبان برای شرکت در آزمون های مختلف بین المللی در حوزه زبانی را دارند. این کتاب ها با دارا بودن مطالب متنوع و گسترده، می توانند به عنوان منبع مناسبی برای یادگیری تمامی مهارت های موجود در حوزه زبان به حساب آیند.

گستردگی مطالب کتاب های امریکن انگلیش فایل از کتاب سوم آن به نحو چشم گیری افزایش پیدا می کنند. و به طور متوسط در هر چپتر موجود در آن کلمات، ریدینگ، لیسنینگ های و … متنوع و جدیدی معرفی می شوند.

در این بخش می توانید نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 1 درس 1 تا 4 را دریافت نمایید.

برای دانلود نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 1 به این لینک مراجعه کنید

تصویر

 

یک دیدگاه در “نمونه سوالات American English File 1 درس 1 تا 4”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *