نمونه سوالات American English File 3 همه ترم ها

نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 3 (American English File 3) همه ترم ها

دانلود نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 3

کتاب های امریکن انگلیش فایل (American English File)  یکی از محبوب ترین نمونه های موجود در میان زبان آموزان است. در این بخش می توانید نمونه سوالات کتاب امریکن انگلیش فایل 3 درس 1 تا 3 را دریافت نمایید.

در صورتی که قصد شرکت در آزمون های بین المللی زبان و یا حتی کنکور سراسری زبان را دارید، و هنوز هم نتوانسته اید منبع مناسبی برای این موارد بدست آورید. پیشنهاد ما استفاده از کتاب های امریکن انگلیش فایل است.

این کتاب ها با داشتن حجم عظیمی از اطلاعات به روز زبانی، می تواند بعنوان منبعی مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی به حساب آید. به باور بسیاری از اساتید زبان، گرامر ها و کلمات به کار رفته در این منابع از پر کاربرد ترین موارد موجود در زبان انگلیسی به شمار می آید. آنطور که مشخص است، مطالب موجود در این سیستم آموزشی از کتاب سوم به بعد به طرز قابل توجه ای دشوار می شود. به همین ترتیب نیاز است تا تلاش زبان آموزان نیز در این زمینه چند برابر شود.

در کنار موارد ذکر شده، گروهی از مدرسین اشکالاتی را نیز به این کتاب ها وارد می کنند. یکی از مهمترین مشکلات موجود در این عناوین، تمرینات بسیار فراوان موجود در این کتاب ها است. این تمرین ها به اندازه ای است که در ترم های معمولی وقتی برای انجام سایر امور و بخصوص مهارت های مهمی مانند اسپیکینگ باقی نمی ماند.

از دیگر مشکلات موجود در این کتاب ها، فشار بسیار زیاد بر روی دانش آموزان برای فراگیری مطالب متنوع است. در این کتاب ها از دانشجویان خواسته می شود تا در مدت محدود، مطالب نسبتا گسترده و پراکنده ای را مطالعه و به ذهن بسپارند.

در این قسمت می توانید نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 3 درس 1 تا 3 را دریافت نمایید.

برای دانلود نمونه سوالات امریکن انگلیش فایل 3 به این لینک مراجعه کنید

2 دیدگاه در “نمونه سوالات American English File 3 همه ترم ها”

    1. برای دریافت سوالات می توانید به صورت مستقیم خرید خود را انجام دهید و یا به شماره موجود در سایت مراجعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *