نمونه سوال استاندارد فاینال فمیلی اند فرندز 6 درس 1 تا 4

فمیلی اند فرندز 6 (Family and Friends 6) هشتمین عنوان از کتاب های آموزش مکالمه ویژه کودکان و نوجوانان است. در صورتی که نیاز به نمونه سوالات فمیلی فرندز 6 درس 1 تا 4 داشته باشید، می توانید از طریق این بخش دریافت نمایید.

وبسایت انکشاف به عنوان بزرگترین مرکز دانلود نمونه سوالات کتاب های مکالمه زبان انگلیسی شناخته می شود. در این وبسایت ما سعی کرده ایم تا مجموعه کاملی از سوالات مختلف مکالمه زبان انگلیسی را در اختیار علاقه مندان قرار دهیم. تمامی سوالات منتشر شده در این مجموعه، در نتیجه تلاش و فعالیت اساتید باتجربه زبان انگلیسی تالیف و تهیه شده اند. امیدواریم بتوانیم در این راه رضایت و انتظارات مخاطبین محترم را براورده نماییم.

مجموعه آموزشی فمیلی اند فرندز، به عنوان یکی از برترین مجموعه های آموزشی برای کودکان و نوجوانان به حساب می آید. از ویژگی های این مجموعه می توان به پوشش گرامر، لغات و مکالمات روزمره اشاره کرد. در کنار این موضوعات، پس از هر درس، زبان آموزان می توانند به مجموعه ای از سوالات مرتبط با مباحث مطرح شده پاسخ بگویند. با انجام این کار، آنها می توانند به خوبی، فراگیری مطالب مورد نظر را بررسی نمایند.

فمیلی اند فرندز 6، آخرین کتاب از این مجموعه هشت جلدی مکالمه زبان انگلیسی است. این کتاب مباحث متنوع و نسبتا پیشرفته ای را در خود جای داده است. این کتاب روندی مشابه با فمیلی اند فرندز 5 را در آموزش مکالمه دنبال می کند. شخصیت های موجود در این دو عنوان و پس از فمیلی 4، به صورت کامل با تغییراتی مواجه شده اند. سوالات موجود در فمیلی اند فرندز 6، تا حدودی نسبت به کتاب های قبلی آن دشوار تر شده است. علاوه قر این، گرامر و لغات آن نیز به همین ترتیب سخت و متنوع تر شده اند.

در این نوشته می توانید سوالات فاینال آخرین عنوان از کتاب های فمیلی اند فرندز 6 درس 1 تا 4 را دانلود نمایید. برای استفاده از این عناوین بر روی لینک دانلود زیر کلیک کنید.

قیمت 3000 تومان

[zarinpalpaiddownloads id=”53″]

تصویر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *