بیش از 170 بازی برای آموزش زبان زبان انگلیسی به کودکان

دانلود کتاب الکترونیکی رایگان 170 بازی مختلف برای آموزش زبان به کودکان

در این بخش می توانید کتاب MORE GRAMMAR GAMES که حاوی بیش از 170 بازی مختلف است را دانلود نمایید. این کتاب توسط دانشگاه کمبریج و برای زبان آموزان غیر انگلیسی زبان تهیه شده است.

یکی از بهترین روش های آموزش زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان، استفاده از سرگرمی و بازی های مختلف است. با توجه به سنی که زبان آموزان در آن قرار دارند، نیاز است تا کلاس های آموزش زبان به صورت متفاوت و همراه سرگرمی، آهنگ، شعر و موسیقی برگذار شود. به صورت کلی کلاس های زبان در این سطح باید جذاب باشد تا بتواند نظر زبان آموزان را به خود جلب نماید.

 

در کتاب MORE GRAMMAR GAMES بازی های مختلفی برای بخش های متنوع زبانی در نظر گرفته شده است. بخش اول این کتاب برای بازی های چالشی در نظر گرفته شده است. در بخش دوم این کتاب سعی شده تا ذهن زبان آموزان را درگیر خود نماید. در فصل های دیگر آن گرامر، و ساختار های زبانی به شیوه های متفاوتی آموزش داده شده است. به طور یقین با استفاده از این بازی ها، زبان آموزان می توانند مباحث پیچیده زبانی را با صرف کمترین انرژی و بالاترین بازدهی به دست آورند.

در همین راستا، انتشارات در دانشگاه های مطرح بین المللی روش های نوینی برای جذاب تر کردن فراگیری زبان انگلیسی در میان زبان آموزان به کار برده اند. در هر یک از کتاب های تولید شده از سوی آنها، بازی های متفاوتی را نیز جای داده اند. جذابیت این کتاب ها به صورتی است که گاهی دیده می شود، زبان آموزان علاقه بیشتری برای شرکت در کلاس های زبان نسبت به رفتن و مطالعه درس های مدرسه از خود نشان می دهند.

در همین راستا در این نوشته کتاب MORE GRAMMAR GAMES را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم. با در این کتاب بیش از 170 بازی مختلف قرار دارد که می توانید آنها را دانلود نمایید.

لینک دانلود

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *