دانلود نمونه سوالات انگلیش تایم 6 از تمامی ترم ها

دریافت سوالات انگلیش تایم 6 (English Time 6) برای ترم های مختلف

برای فراگیری زبان انگلیسی، یکی از بهترین شیوه ها قرار گیری در محیطی است که زبان مورد نظر را به کار می برند. به دلیل مشکلات موجود در این زمینه، کتاب هایی تولید شده اند که تقریبا قصد دارند تا این روند را شبیه سازی کنند. یکی از مجموعه های آموزشی معروف برای فراگیری زبان انگلیسی در سنین کودکان و نوجوانان، مجموعه انگلیش تایم است. برای دانلود نمونه سوالات انگلیش تایم 6 از آزمون های پایانی می توانید سوالات خود را از این قسمت دانلود نمایید.

این مجموعه معروف آموزشی توسط دانشگاه آکسفورد تولید و در دسترس زبان آموزان، اساتید، معلمین و سایر مراکز آموزشی قرار گرفته است. کتاب های انگلیش تایم به صورت کلی از 6 جلد تشکیل شده است. از کتاب اول تا چهارم این مجموعه در 12 درس و کتاب های پنجم و ششم آن هر یک در ده درس تالیف شده اند.

اکثر آموزشگاه های زبان های خارجی هر یک از این کتاب ها را با توجه به محتویات آنها در دو ترم تدریس می کنند. به همین ترتیب نیمه اول کتاب در ترم نخست و نیمه دیگر در ترم بعدی تدریس می شود. به این ترتیب و به صورت کلی، این دوره در 12 ترم مختلف تدریس می شود.

وب سایت انکشاف تمامی ترم های مختلف موجود در این دوره را در دسترس زبان آموزان و اساتید قرار می دهد. این سوالات در فرمت های استاندارد و مناسب در اختیار زبان آموزان قرار گرفته است. در این نوشته نمونه سوالات مختلف برای کتاب آخر این مجموعه در اختیار زبان آموزان قرار گرفته است. برای دریافت و دانلود این سوالات می توانید از لینک هایی که در زیر قرار گرفته است، استفاده نمایید.

در صورتی که نیاز به درس ها و ترم های متفاوتی داشته باشید، می توانید در خواست های خود را با بخش پشتیبانی در میان گذارید.

=======================================

نمونه سوالات انگلیش تایم 6 از درس 1 تا 3

=======================================

نمونه سوالات انگلیش تایم 6 از درس 1 تا 5

========================================

نمونه سوالات انگلیش تایم 6 از درس 6 تا 8

========================================

نمونه سوالات انگلیش تایم 6 از درس 6 تا 10

=======================================

نمونه سوالات انگلیش تایم 6 از درس 1 تا 10

=======================================

تصویر

یک دیدگاه در “دانلود نمونه سوالات انگلیش تایم 6 از تمامی ترم ها”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *