دانلود نمونه سوالات بیگ فان 1 (Big Fun 1)

دانلود نمونه سوالات بیگ فان 1 (Big fun 1) برای میان ترم و پایان ترم

بیگ فان 1

یکی از جذاب ترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان در سطوح پایه مجموعه بیگ فان است. در مطلب جاری علاقه مندان و زبان آموزان می توانند سوالات بیگ فان 1 را برای آزمون های میان ترم و پایان ترم دانلود و استفاده نمایند.

از ویژگی ها و خصوصیات معروف و همچنین شناخته شده مجموعه بیگ فان داشتن ترانه ها و آهنگ های جذاب و دوست داشتنی برای زبان آموزان است. طراحان این مجموعه با درک نیاز ها و جذابیت های مورد نیاز زبان آموزان اقدام به تهیه این مجموعه آموزشی نموده اند. سوالات موجود در سایت انکشاف نیز به همین ترتیب تهیه شده اند و تمامی نیاز های زبان آموزان در این سوالات در نظر گرفته شده است.

سوالات بیگ فان 1 در بر گیرنده تمامی مطالب موجود در کتاب زبان آموزان است. این مطالب به ترتیب قرار گیری در کتاب به عنوان نمونه سوال نیز مورد استفاده قرار گرفته اند. در نمونه سوالات سعی شده است تا حد ممکن تمامی مطالب موجود در کتاب پوشش داده شوند. جهت دریافت سوالات مورد نظر خود به انتهای مطلب مراجعه کنید.

مخاطبینی که دسترسی به رمز دوم و ندارند نیز می تواند با مراجعه به بخش پشتیبانی سایت اقدام به تهیه موارد مورد نیاز خود نمایند. امکان ارسال سوالات از طریق تلگرام، وتس آپ و ایمیل نیز وجود دارد.

جهت دریافت سوالات بیگ فان 1 از ترکیب های مورد نظر بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

============================

دانلود سوالات بیگ فان 1 درس 1 تا 4

============================

دانلود سوالات بیگ فان 1 درس 5 تا 8

===========================

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *