دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 4 از کل کتاب

دریافت نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 4 (Family and Friends 4) از تمام کتاب

 

یکی از سیستم های برگزیده آموزش زبان انگلیسی مخصوص کودکان و نوجوانان، سیستم فمیلی اند فرندز است. در این بخش می توانید نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 4 از کل کتاب را دانلود نمایید.

در صورتی که به دنبال یادگیری زبان انگلیسی باشید، یکی از بهترین نمونه ها و سیستم های آموزشی برای یادگیری این زبان، فمیلی اند فرندز است. این سیستم آموزشی با داشتن انواع مختلفی از تمرین های متنوع، نمونه سوالات زیاد و همچنین کلمات کاربردی، تبدیل به یکی از بهترین منابع برای آموزش زبان شده است. در این شیوه آموزشی به صورت کل 7 کتاب متنوع وجود دارد، این کتاب ها به ترتیب عبارتند از استارتر و کتاب های فمیلی اند فرند 1 تا 6. در کتاب استارتر زبان آموزان با الفبای انگلیسی آشنا می شوند هر چند انتظار می رود تا در قبل از این کتاب نیز از منابع مختلف دیگری برای رسیدن به این هدف نیز استفاده کرده باشند. پس از آن به ترتیب کتاب های 1 تا 6 مورد مطالعه قرار می دهند. از کتاب چهارم این مجموعه نیز به مرور مطالب و موضوعات تخصصی تری مورد سنجش و همچنین آموزش قرار می گیرند و زبان آموزان نیاز پیدا می کنند تا وقت بیشتری را برای این مجموعه صرف نمایند.

وبسایت انکشاف به عنوان یکی از وبسایت های پیش رو در زمینه فراهم آوردن نمونه سوالات امتحانی برای زبان آموزان به حساب می آِید. این وبسایت در حال حاضر نمونه سوالات مختلفی از جمله کتاب های تاپ ناچ، تاچ استون، فمیلی اند فرندز، فرست فرندز و بسیاری دیگر از نمونه سوالات متنوع و مختلف را برای آموزش زبان انگلیسی و همچنین سنجش توانایی زبان آموزان در این زمینه در دسترس علاقه مندان قرار می دهند. سعی شده است تا تمامی این سوالات به صورت استاندارد و همچنین قابل قبولی و توسط اساتید با تجربه ای طرح شود.

در این قسمت می توانید نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 4 از کل کتاب را برای استفاده مورد نظر دانلود نمایید.

برای دانلود سوالات فمیلی اند فرندز 4 به این لینک مراجعه کنید. 

تصویر

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *