نمونه سوالات امتحانی اینترچنج 1 درس 9 تا 16

دریافت نمونه سوالات اینترچنج 1 (Interchange 1) برای درس های 9 تا 16

Interchange 1

مجموعه آموزش مکالمه انگلیسی اینترچنج 1 از نمومه های پر کاربرد، شناخنه شده و مفید تولید شده برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان است. این مجموعه چهار جلدی توسط انتشارات دانشگاه کمبریج تولید و در اختیار زبان آموزان و موسسات مختلف آموزشی قرار گرفته است. انتشارات کمبریج تاکنون نمونه های موفقی برای آموزش زبان انگلیسی تالیف کرده است. از شناخه شده ترین کتاب ها مجموعه چهار جلدی اینترچنج است. از این قسمت می توانید نمونه سوالات اینترچنج 1 از درس 9 تا 16 را دانلود نمایید.

عموما کتاب های اینترچنج برای سطوح ابتدایی تا متوسط زبان انگلیسی و برای سنین نوجوانان و بزرگسالان مناسب هستند. این کتاب ها در چهار جلد و با عناوین اینترو، اینترچنج 1 و تا اینترچنج 3 نام گذاری شده اند. تاکنون ویرایش های مختلفی از این عناوین قدیمی و شناخته شده تولید شده است. اخرین ویرایش از این کتاب ها توانسته است مشکلات و اشتباهات احتمالی نمونه های گذشته را بر طرف نماید.

عموما هر یک از کتاب های موجود در مجموعه اینترچنج در 4 ترم تدریس می شوند. در هر کتاب از این مجموعه به صورت کلی 16 درس موجود است. به این ترتیب نمونه سوالات موجود برای هر 4 درس به صورت پایان ترم و هر 2 دو درس به صورت میان ترم طرح می شوند. با این حال ممکن است آموزشگاه های مختلف، ترکیب های متنوع دیگری برای ترم بندی های خود در نظر داشته باشند.

در وب سایت انکشاف نمونه سوالات بر اساس ترم بندی های متنوعی در نظر گرفته و طرح شده است. هدف ما رضایت کاربران و همچنین تامین نیاز های زبانی آنها است. به همین ترتیب، ترکیب های ترم بندی موجود و نمونه سوالات در نظر گرفته شده، با در نظر گرفتن این نیازها در اختیار کاربران قرار گرفته است.

در این نوشته نمونه سوالات اینترچنج 1 برای درس های 9 تا 16 قرار گرفته است.

برای دانلود سوالات اینترچنج 1 به این لینک مراجعه کنید. 

تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *