نمونه سوالات اینترچنج 3 قسمت دوم

نمونه سوالات اینترچنج 3 (Interchange 3) قسمت دوم

کتاب های اینترچنج Interchange یکی از معروف ترین نمونه های آموزش زبان انگلیسی به حساب می آیند. این کتاب ها با دارا بودن موضوعات متنوع توانسته اند مخاطبین فراوانی را به خود جذب نمایند. در این قسمت می توانید نمونه سوالات استاندارد اینترچنج 3 قسمت دوم را دانلود نمایید.

به باور عده زیادی از اساتید زبان انگلیسی، تاکنون عنواین متنوعی در زمینه آموزش زبان انگلیسی منتشر شده اند. ولی هیچ یک از آنها نتوانسته اند جای خود را همانند کتاب های اینترچنج در میان علاقه مندان باز کنند.

هر یک از کتاب های اینترچنج حاوی در حدود 8 درس است که با توجه به نیاز دانش آموزان می توان آنها را در دو و یا سه ترم تدریس کرد. با این حال اکثر آموزشگاه هایی که هنوز هم از سیستم آموزشی اینترچنج استفاده می کنند، این کتاب ها را در سه ترم متوالی پوشش می دهند. و در کنار خود این عناوین، از کتاب های کمک آموزشی دیگری نیز استفاده می نمایند.

در ابتدای هر درس سعی شده است تا کلمات جدیدی در دسترس علاقه مندان قرار گیرد. علاوه بر این، عنوان هر یک از این درس ها به نوعی بیانگر عمده کلمات موجود در آن درس است. در انتهای هر درس هم ریدینگ متناسبی با آن درس قرار داده شده است.

یکی از ضعف هایی که اکثر اساتید زبان از آن یاد می کنند، کمبود کلمات و همچنین وجود گرامر های کم کاربرد در کتاب های اینترچنج است. با این حال جک سی ریچارد سعی کرده است تا این نقایص را در ویرایش های متعدد این کتاب برطرف نماید.

در این قسمت می توانید نمونه سوالات اینترچنج 3 (Interchange 3) قسمت دوم را دانلود کنید.

دانلود

پسورد www.enkeshaf.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *