نمونه سوالات تاچ استون 1 درس 9 تا 12

نمونه سوالات تاچ استون 1 (Touchstone 1) درس 9 تا 12

در حال حاضر آموزشگاه های زیادی کتاب های تاچ استون Touchstone را برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی و بویژه برای سطوح بزرگسالان تدریس می کنند. در این بخش می توانید نمونه سوالات استاندارد تاچ استون 1 درس 9 تا 12 را دریافت کنید.

در صورتی که هدف شما فقط یادگیری مکالمه زبان انگلیسی است. پیشنهاد ما به شما انتخاب سیستم آموزشی تاچ استون است. این کتاب ها که توسط انتشارات دانشگاه کمریج نوشته شده اند، تاکنون توانسته اند نظر آموزشگاه های فراوانی را به خود جذب کنند.

یکی از ویژگی های مهم این کتاب ها، هدفمند بودن آنها است. برای دستیابی به این هدف، دانشجویان با کمک معلم خود می توانند با استفاده از این کتاب ها به صورت هدفمند مکالمه زبان انگلیسی خود را تا سطح قابل توجه ای تقویت نمایند.

کتاب های تاچ استون به خوبی دست معلمین را برای انتخاب موضوعات و مفاهیم مورد نیاز برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی باز گذاشته اند. در صورتی که معلمین تشخیص دهند که سایر مطالب برای تکمیل شدن روند آموزشی مورد نیاز است. آنها می توانند از این مواد در طول دوره تدریس خود استفاده کنند.

اکثر مواقع سری آموزشی تاچ استون پس از کتاب های مقدماتی همانند فمیلی اند فرندز تدریس می شوند. با این حال کتاب های اولیه سری تاچ استون و بویژه کتاب 1 آن در مقایسه با کتاب فمیلی 5 و یا 6 بسیار ساده تر است. به همین دلیل بعضی از آموزشگاه ها با در نظر گرفتن سطح دانش آموزان می توانند از تدریس کتاب تاچ استون 1 خودداری کنند.

در این بخش می توانید نمونه سوالات تاچ استون 1 درس 9 تا 12 همراه با فایل لیسنینگ را دریافت کنید.

========================================

تاچ استون 1 از درس 9 تا 12

قیمت 4000 تومان

[zarinpalpaiddownloads id=”75″]

========================================

تاچ استون 1 از درس 1 تا 4

قیمت 4000 تومان

[zarinpalpaiddownloads id=”73″]

========================================

تاچ استون 1 از درس 5 تا 8

قیمت 4000 تومان

[zarinpalpaiddownloads id=”74″]

========================================

تصویر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *