نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 3 از درس 1 تا 4

دانلود سوالات فمیلی اند فرندز 3 (Family and Friends 3) از درس 1 تا 4

فمیلی اند فرندز 3 چهارمین کتاب از مجموعه 7 جلدی آموزش زبان انگلیسی برای کودکان و همچنین نوجوانان است. در این قسمت می توانید نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 3 از درس های 1 تا 4 را دانلود نمایید.

به باور بسیاری از اساتید و همچنین افرادی که در کار آموزش زبان انگلیسی هستند. مجموعه فمیلی اند فرندز یکی از بهترین کتاب های آموزش مکالمه زبان انگلیسی به حساب می آید. روش کار این کتاب ها به صورتی است که از آموزش الفبای انگلیسی آغاز می شود و تا گرامر های دشوار تر و همچنین کاربردی تر ادامه پیدا می کند. به صورت کلی هر چه از کتاب های اول به سمت بالاتر حرکت می کنیم، به همان نسبت نیز مباحث موجود در این مجموعه نیز دشوار و دشوار تر می شود به طوری که به سادگی می توان این مطلب را در کتاب های 4، 5 و در نهایت کتاب 6 مجموعه فمیلی اند فرندز مشاهده کرد.

در وبسایت انکشاف انواع مختلفی از نمونه سوالات مورد نیاز در کتاب های فمیلی اند فرندز، فرست فرندز، تاچ استون، تاپ ناچ و بسیاری دیگر از کتاب های مختلف آموزش زبان موجود است. تمامی این کتاب ها توسط اساتید و همچنین افرادی تهیه شده است که در گذشته سابقه تدریس و همچنین تهیه سایر نمونه سوالات را داشته اند. از ویژگی های وبسایت انکشاف این است که می توانید سوالات میان ترم، پایان ترم، کویز، و همچنین آزمون جامع برای هر یک از کتاب های مکالمه زبان انگلیسی تهیه و استفاده نمایید. در صورتی که نتوانید سوالات مورد نظر خود را از طریق جستجوی موجود در سایت تهیه کنید، می توانید عضو گروه تلگرامی ما شوید و یا از روش های موجود در سایت برای دریافت این سوالات استفاده نمایید.

در این قسمت می توانید نمونه سوالات مورد نیاز خود از کتاب فمیلی اند فرندز 3 درس 1 تا 4 را دریافت کنید. برای دانلود این سوالات از لینک زیر استفاده کنید.

برای دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 3 به این لینک مراجعه کنید.

 

تصویر

2 دیدگاه در “نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 3 از درس 1 تا 4”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *