نمونه سوال های فمیلی اند فرندز استارتر فاینال

فمیلی اند فرندز استارتر

 

فمیلی اند فرندز استارتر (Family and Friends Starter) یکی از کتاب های آموزشی مجموعه فمیلی اند فرندز است. در این بخش می توانید نمونه سوالات کتاب فمیلی اند فرندز استارتر فاینال را دریافت کنید.

دوره های آموزشی زیادی برای مکالمه زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان وجود دارند. یکی از بهترین نمونه ها در این زمینه، مجموعه فمیلی اند فرندز است. همانند سایر کتاب های تولید انتشارات آکسفورد، مجموعه فمیلی اند فرندز از غنای بسیاری مناسبی برخوردار است. به طور کلی گرامر های متنوع و سوالات متعددی در این مجموعه وجود دارند. به همین دلیل، این مجموعه می تواند به عنوان یکی از بهترین نمونه های آموزشی برای کودکان و نوجوانان به حساب آیند.

به صورت کلی مجموعه فمیلی اند فرندز از 8 کتاب تشکیل شده است. اولین کتاب از این مجموعه آموزشی، حاوی نکات آموزشی و همچنین نمونه سوالات مرتبط در زمینه آموزش الفبای انگلیسی است. پس از آن به ترتیب فمیلی اند فرندز استارتر، 1، 2، 3، 4، 5 و 6 قرار دارند. شخصیت های موجود در این دوره آموزشی تا پایان کتاب چهارم ثابت هستند و پس از آن با شخصیت های جدیدی مواجه خواهیم شد.

در وبسایت انکشاف می توانید انواع مختلفی از نمونه سوالات موجود در کتاب های آموزش مکالمه را دانلود نمایید. یکی از کاملترین این نمونه ها مجموعه فمیلی اند فرندز است. سوالات زیادی چه به صورت میان ترم، پایان ترم و کویز در این وبسایت قرار دارند. اکثر این سوالات توسط اساتید باتجربه تهیه و تولید شده اند. گروهی دیگر از این نمونه ها توسط نویسندگان کتاب ها، در اختیار علاقه مندان قرار داده شده اند. در صورتی که نتوانستید نمونه سوال مورد نظر را از طریق وبسایت بدست آورید و یا اینکه به هر صورتی با مشکلی در این زمینه برخورد کردید، می توانید از گروه تلگرامی ما استفاده کنید.

برای دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز استارتر، از لینک زیر استفاده کنید.

=======================================

فمیلی اند فرندز استارتر درس 1 تا 4

 

======================================

فمیلی اند فرندز استارتر درس 5 تا 9

 

======================================

فمیلی اند فرندز استارتر از کل کتاب 

 

======================================

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *