دانلود آزمون های شفاهی (Oral Tests) امریکن انگلیش فایل 3

دانلود سوالات اسپیکینگ (Speaking Tests) امریکن انگلیش فایل 3 (American English File 3)

American English File 3

در نوشته جاری می توانید سوالات آزمون های شفاهی و یا اسپیکینگ تست امریکن انگلیش فایل 3 را دانلود نمایید. این سوالات مناسب آموزشگاه ها و همچنین زبان آموزان علاقه مند به سیستم امریکن انگلیش فایل است. جهت دانلود بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

مجموعه امریکن انگلیش فایل از کتاب های مناسب برای آموزش آکادمیک زبان انگلیسی است. زمان نسبتا زیادی برای یادگیری تمامی مباحث موجود در این کتاب ها نیاز است. به همین دلیل ممکن است تا زبان آموزان زمان کافی برای تمرین مهارت مهم اسپیکنیگ را در مدت زمان کلاسی به دست نیاورد. پیشنهاد می شود کلاسی جدا جهت رفع این مشکل برای زبان آموزان این کتاب ها در نظر گرفته شود.

مجموعه ای از سوالات اسپیکینگ مورد نیاز زبان آموزان و همچنین اساتید و آموزشگاه ها در سایت انکشاف گرد آوری شده است. علاقه مندان می توانند جهت دانلود و دریافت این سوالات بر روی لینک های موجود در انتهای این مطلب کلیک و مجموعه کاملی از سوالات که حاوی موارد درس به درس و همچنین موارد ترمیک است را دانلود نمایند.

برای هر کتاب از مجموعه امریکن انگلیش فایل، سوالات به صورت جدا در نظر گرفته شده است. با مراجعه به بخش های دیگر سایت، سوالات مورد نیاز خود را دانلود نمایید.

============================

در این قسمت سوالات شفاهی و یا اسپیکینگ امریکن انگلیش فایل 3 قرار داده شده است.

============================

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *