دانلود آزمون های شفاهی (Oral Tests) امریکن انگلیش فایل 2

دانلود سوالات اسپیکینگ (Speaking tests)امریکن انگلیش فایل 2 (American English File 2)

american-english-file-2

در صورتی که نیاز به سوالات شفاهی امرکین انگلیش فایل 2 به صورت درس به درس و یا از کل کتاب هستید، وب سایت انکشاف مجموعه ای کامل از این سوالات را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

این سوالات از هر درس به صورت مجزا و همچنین به صورت کامل از کل کتاب برای علاقه مندان در نظر گرفته شده است. علاوه بر دومین کتاب از این مجموعه، زبان آموزان و موسسات آموزشی می توانند سوالات آموزشی سایر مجموعه ها و کتاب های مرتبط را نیز از سایت انکشاف دانلود نمایند.

مجموعه امریکن انگلیش فایل یکی از کامل ترین منابع آموزشی برای فراگیری آکادمیک زبان انگلیسی است. علاقه مندانی که به دنبال شرکت در آزمون های بین المللی هستند، می توانند با استفاده از این کتاب ها به میزان قابل توجه ای دانش خود را ارتقا دهند.

یکی از مشکلات این مجموعه توجه کمتر به مکالمه زبان انگلیسی است. به همین علت پیشهاد می شود تا زمانی برای یادگیری و همچنین آموزش مکالمه زبان انگلیسی از سوی معلمین گرامی برای این دوره ها در نظر گرفته شود.

مجموعه کاملی از سوالات شفاهی امریکن انگلیش فایل دراین نوشته برای استفاده علاقه مندان، اساتید، آموزشگاه ها و سایر زبان آموزان قرار داده شده است. جهت دانلود بر روی لینک های موجود کلیک کنید.

=========================

دانلود سوالات شفاهی امریکن انگلیش فایل 2

=========================

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *