دانلود آزمون های لیسنینگ American English File 2

دانلود سوالات صوتی (Listening) امریکن انگلیش فایل 2

american-english-file-2

سوالات صوتی امریکن انگلیش فایل 2 به همراه فایل متنی این آزمون ها در مطلب جاری قرار گرفته است. جهت دانلود و دریافت این سوالات می توانید از لینک های موجود در مطلب جاری استفاده نمایید.

در این مطلب فایل های آزمون های صوتی امریکن انگلیش فایل 2 قرار گرفته است. با این حال، سایر فایل ها و سوالات نیز در سایت انکشاف وجود دارند. در صورت نیاز به هر یک از این سوالات و یا مجموعه ها می توانید از طریق سایت انکشاف دریافت کنید.

با مراجعه به لینک ها و سایر بخش های سایت، امکان دانلود سایر موارد نیز موجود است. یکی از کامل ترین مجموعه های موجود در سایت، امریکن انگلیش فایل است. در این مجموعه امکان دانلود فایل های لیسنینگ، سوالات درس به درس، سوالات شفاهی، سوالات میان ترم و پایان ترم و همچنین سایر مجموعه ها موجود است.

سعی شده است تا مطالب به صورتی دسته بندی شوند که بتوانند تمامی نیاز های زبان آموزان را بر آورده نماید. با این وجود، در صورت نیاز و عدم توانایی در یافتن فایل های مورد نیاز، می توانید به بخش پشتیبانی سایت و از طریق شیوه های بیان شده مراجعه نمایید.

در این نوشته سوالات لیسنینگ و یا آزمون های صوتی امریکن انگلیش فایل 2 قرار داده شده است. جهت دانلود بر روی لینک های زیر کلیک کنید. این بخش شامل آزمون های درس به درس و همچنین آزمون ها از ترم های مختلف به همراه فایل متنی و فایل های لیسنینگ مرتبط است.

============================

دانلود آزمون های لیسنینگ و یا صوتی امریکن انگلیش فایل 2

===========================

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *