دانلود آزمون های شفاهی (Oral Tests) تاپ ناچ 3

دانلود سوالات اسپیکینگ (Speaking Tests) تاپ ناچ 3 (Top Notch 3)

top notch 3

جهت دانلود و استفاده از آزمون های اسپیکینگ تاپ ناچ 3 می توانید از سوالات موجود در این بخش استفاده نمایید. این سوالات در بر گیرنده تمامی بخش های موجود در هر درس است. برای دریافت و دانلود به لینک های زیر مراجعه نمایید.

مجموعه تاپ ناچ برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی در اختیار علاقه مندان گذاشته شده است. تمامی قسمت ها و مکالمات این مجموعه با هدف آموزش زبان انگلیسی با شیوه ای متفاوت تولید شده است. سوالات موجود در این بخش نیز به همین ترتیب تولید و منتشر شده است. جهت دانلود و استفاده از این سوالات می توانید به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم اقدام به دانلود و تهیه نمایید.

مجموعه کاملی از سوالات اسپیکینگ و همچنین سایر آزمون های تاپ ناچ در سایت انکشاف قرار گرفته است. این سوالات و آزمون ها می توانند تمامی نیاز های زبان آموزان، اساتید و همچنین سایر مخاطبین سایت را پوشش و رفع نمایند. در صورت نیاز به هر یک از این آزمون ها می توانید به بخش های موجود در سایت مراجعه و یا از طریق بخش پشتیبانی سایت انکشاف اقدام نمایید.

منابع موجود در سایت همواره در حال گسترش و افزایش است. بخش از این منابع هنوز بر روی سایت قرار داده نشده اند. در صورتی به سایر منابع، کتاب ها، سوالات و سایر فایل ها، می توانید به بخش پشتیبانی سایت مراجعه کنید.

در این قسمت سوالات شفاهی و یا لیسنینگ از کتاب تاپ ناچ 3 قرار داده شده است. برای دانلود بر روی لینک های موجود کلیک نمایید.

===============================

دانلود سوالات شفاهی تاپ ناچ 3

================================

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *