دانلود متن فایل های صوتی تاپ ناچ 1 2 3 فاندمنتال

متن فایل های لیسنینگ (listening) تاپ ناچ (Top Notch) فاندمنتال 1 2 3 (Fundamentals)

top notch

هر یک از کتاب های تاپ ناچ حاوی مجموعه ای از فایل های صوتی هستند که به همراه کتاب در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در این قسمت متن فایل های صوتی از کتاب های تاپ ناچ قرار گرفته است. جهت دانلود بر روی کتاب و فایل مورد نظر خود کلیک کنید.

به صورت کلی، مجموعه تاپ ناچ از چهار کتاب تشکیل شده است. اولین کتاب از این مجموعه با عنوان فاندمنتال شناخته می شود. به دنبال آن کتاب هی تاپ ناچ 1 2 و در نهایت 3 قرار می گیرد. در وب سایت انکشاف و با توجه به نیاز علاقه مندان و زبان آموزان، مجموعه کاملی از فایل های نوشتاری مرتبط با فایل های صوتی این کتاب ها قرار گرفته اند. جهت دانلود می توانید به انتهای مطلب جاری مراجعه نمایید.

هر یک از این فایل ها حاوی متن هر دو قسمت A و B از کتاب های تاپ ناچ را در بر می گیرد. نیمه اول این فایل ها برای کتاب A و نیمه دوم برای کتاب B است. سعی شده است تا این فایل ها به صورتی باشد که نیاز تمامی زبان آموزان را تامین نماید و علاقه مندان بتوانند فایل های مورد نظر خود را از طریق وب سایت انکشاف به دست آورند.

در این بخش فایل های متنی مرتبط با فایل لیسنینگ از مجموعه تاپ ناچ قرار گرفته است. برای دانلود بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

==========================

دانلود متن فایل های صوتی تاپ ناچ فادمنتال A و B

=========================

دانلود متن فایل های صوتی تاپ ناچ 1 A و B

=========================

دانلود متن فایل های صوتی تاپ ناچ 2 A و B

==========================

دانلود متن فایل های صوتی تاپ ناچ 3 A و B

==========================

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *