دانلود آزمون های لیسنینگ لتس گو 2

دانلود سوالات لیسنینگ (Listening) و یا صوتی لتس گو 2 (Lets go 2)

lets go 2

از مهم ترین بخش های آموزشی برای هر کتاب، سوالات لیسنینگ مرتبط با آن مجموعه است. در این بخش مجموعه ای کاملی از سوالات لیسیننگ کتاب لتس گو 2 جهت استفاده علاقه مندان و زبان آموزان قرار گرفته است.

آزمون های موجود در این بخش متشکل از 48 فایل صوتی به همراه فایل های مرتبط سوالات این مجموعه است. جهت دانلود و دریافت این مجموعه غنی می توانید از لینک های موجود در انتهای مطلب جاری استفاده نمایید.

مجموعه سوالات صوتی لتس گو 2 از شیوه ها و ترکیب های متنوعی جهت طرح سوالات استفاده کرده است. زبان آموزان و اساتید می توانند از این سوالات با توجه به نیاز خود استفاده نمایند و دانش زبان آموزان و یا خود را به صورت دقیقی مورد ارزیابی قرار دهند.

سایر سوالات و همچنین فایل های مورد نیاز برای مجموعه لتس گو نیز در سایت انکشاف قرار دارد. جهت دریافت و دانلود موارد مورد نیاز خود بر روی لینک های موجود کلیک کنید و یا از بخش پشتیبانی سوالات مورد نظر خود را دریافت نمایید.

در این قسمت سوالات لیسنینگ مجموعه لتس گو 2 برای استفاده اساتید، آموزشگاه ها و معلمین قرار گرفته است. این سوالات متشکل از 48 فایل صوتی به همراه فایل های نوشتاری مرتبط است. جهت دانلود بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

=================================

دانلود سوالات و آزمون های صوتی لتس گو 2

================================

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *