دانلود آزمون های لیسنینگ (Listening) لتس گو 3 (Let’s Go 3)

دانلود نمونه سوالات صوتی و شنیداری لتس گو 3 (Lets go 3)

Let's go 3 5th

در این نوشته سوالات شنیداری مجموعه لتس گو به همراه فایل های لیسنینگ و همچنین فایل های نوشتاری در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. به صورت کل 49 فایل صوتی به همراه فایل های نوشتاری مرتبط در سایت انکشاف قرار گرفته است.

از مهمترین بخش های کتاب های آموزش مکالمه زبان انگلیسی، بخش مرتبط با لیسنینگ و یا قدرت درک مطلب از نظر شنیداری است. وب سایت انکشاف برای تامین نیاز های موسسات و مراکز آموزشی برای بخش لیسنینگ اقدام به تهیه و جمع آوری سوالات لیسیننگ به همراه فایل های صوتی مناسب برای کتاب های لتس گو نموده است.

این سوالات با ترکیب های متعدد و همچنین نوع مختلف می توانند به صورت دقیقی توانایی و قدرت شنیداری زبان آموزان را مورد ارزیابی و سنجش قرار دهند. علاوه بر این، آموزشگاه ها نیزمی توانند از این سوالات به عنوان منابع تکمیلی جهت سایر سوالات طرح شده خود استفاده کنند.

وب سایت انکشاف در کنار سوالات لتس گو، سایر مجموعه ها را نیز تهیه و دراختیار علاقه مندان قرار می دهد. لینک تمامی این سوالات به صورت مستقیم در سایت قرار گرفته است. امکان دریافت این سوالات از طریق تلگرام و همچنین وتس آپ نیز امکان پذیر است.

پس از خرید و تهیه سوالات، یک لینک به صورت مستقیم در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. و مخاطبین می توانند پس از پرداخت به صورت مستقیم اقدام به دانلود و تهیه این سوالات نمایند.

جهت استفاده از آزمون های صوتی لتس گو 3 از لینک های زیر استفاده نمایید.

==========================

دانلود سوالات و آزمون های صوتی لتس گو 3

==========================

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *