دانلود تمامی سوالات مجموعه فمیلی اند فرندز

نمونه سوالات فمیلی اند فرندز (Family and Friends) 1-2-3-4-5-6

مجموعه فمیلی اند فرندز یکی از بهترین و کامل ترین کتاب های آموزشی برای انتقال مفاهیم به کودکان و نوجوانان به حساب می آید. این مجموعه با داشتن کتاب ها و تمرینات متنوع، به عنوان یکی از بهترین و کامل ترین روش های آموزش زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان در نظر گرفته می شود. به طور کلی 7 کتاب در این سیستم آموزشی در نظر گرفته شده است که اولین کتاب آن با نام استارتر شناخته می شود. به دنبال آن کتاب های 1 تا 6 منتشر شده است که به مرور مطالب موجود در آن سخت و سخت تر می شوند. در صورتی که معلمین بتوانند به خوبی از مطالب موجود استفاده نمایند و آنها را با روشی مناسب به کودکان منتقل کنند، انتظار می رود تا پس از پایان این دوره، کودکان و نوجوانان بتوانند تا حدودی مطالب مورد نظر خود را به انگلیسی بیان کنند.

در وبسایت انکشاف، می توانید انواع مختلفی از نمونه سوالات را دانلود نمایید. تمامی این نمونه سوالات توسط اساتید باتجربه و حرفه ای تهیه و در دسترس دیگران قرار گرفته اند. شما می توانید انواع مختلفی از نمونه سوالات کتاب های مختلف از قبیل تاپ ناچ، تاچ استون، فمیلی اند فرندز، فرست فرندز و سایر کتاب ها را از این وبسایت دریافت کنید.

در وبسایت انکشاف سعی کرده ایم تا مجموعه کاملی از نمونه سوالات مورد نظر را تهیه کنیم. با این حال، گاهی اوقات ممکن است نتوانید موارد مورد نظر خود را از این طریق به دست آورید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تا شما هم همانند بسیاری دیگر از زبان آموزان و اساتید به عضویت کانال ما در آیید تا بتوانید نمونه های دیگری را نیز از طریق سایر اساتید و همکاران به دست آورید.

در این قسمت لینک کاملی از تمامی نمونه سوالات زبان انگلیسی برای مجموعه فمیلی اند فرندز تهیه شده است. برای دانلود این نمونه ها بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

فمیلی اند فرندز 1

فمیلی اند فرندز 2

فمیلی اند فرندز 3

فمیلی اند فرندز 4

فمیلی اند فرندز 5

فمیلی اند فرندز 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *