دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 5 درس 9 تا 12 فاینال

سوالات فمیلی اند فرندز 5 (Family and Friends 5) درس 9 تا 12

فمیلی اند فرندز 5 به عنوان ششمین کتاب از مجموعه 7 جلدی آموزش مکالمه زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان به حساب می آید. این مجموعه با داشتن مطالب متنوع و مفید، توانسته است جایگاه خود را به خوبی در میان زبان آموزان باز کند. در این قسمت می توانید نمونه سوالات کتاب فمیلی اند فرندز 5 درس 9 تا 12 را دانلود نمایید.

یکی از بهترین عناوین آموزشی برای کودکان و نوجوانان، مجموعه فمیلی اند فرندز است. این کتاب ها با داشتن مطالب متنوع و مفید، نظر بسیاری از مخاطبین مختلف را به خود جذب کرده است. اولین کتاب از این مجموعه با آموزش الفبا شروع می شود و به مرور مطالب متنوع و دشوار تری در اختیار زبان آموزان قرار می گیرد. از کتاب چهارم به بعد مطالب موجود، بسیار دشوار تر و پیچیده تر می شود. به همین دلیل انتظار می رود تا زبان آموزان و همچنین معلمین وقت بیشتری را به فراگیری چنین مطالبی اختصاص دهند. برای رفع مشکلات موجود در این زمینه، پیشنهاد می شود تا از نمونه سوالات موجود در وبسایت انکشاف استفاده شود.

در حال حاضر، وبسایت انکشاف به عنوان بزرگ ترین مرکز دانلود نمونه سوالات زبان انگلیسی به حساب می آید. این وبسایت با داشتن نمونه سوالات متنوع و به روز توانسته است جایگاه خود را به خوبی در میان زبان آموزان و اساتید زبان انگلیسی باز نماید. زبان آموزان و علاقه مندان به یادگیری زبان می توانند نمونه سوالات مختلفی از قبیل تاچ استون، تاپ ناچ، فمیلی اند فرندز، امریکن انگلیش فایل و بسیاری دیگر از نمونه ها را از طریق مطالعه نمونه های موجود در این وبسایت بدست آورند.  در صورتی که با هر گونه مشکلی در زمینه دانلود نمونه سوالات مواجه شدید و یا نتوانستید از این موارد استفاده کنید، از طریق کانال های ارتباطی و بویژه تلگرام با ما ارتباط برقرار کنید.

در این بخش می توانید نمونه سوالات استاندارد فمیلی اند فرندز درس 9 تا 12 را دریافت کنید. برای دانلود این سوالات از لینک زیر استفاده نمایید.

برای دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 5 به این لینک مراجعه کنید.

تصویر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *