دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 5 درس به درس

نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 5 (Family and Friends 5) آزمون های درس به درس

Family and friends 5

از دشوار ترین و در عین حال پر کاربرد ترین کتاب های مجموعه فمیلی اند فرندز، پنجمین عنوان از این مجموعه با نام فمیلی اند فرندز 5 است. این کتاب به صورت کلی از 12 درس تشکیل شده است و روند نسبتا جدیدی در مقایسه با نمونه های قبل از آن در پیش گرفته است. داستان های موجود در این عنوان تقریبا با نمونه های گذشته این مجموعه تفاوت هایی را دارد و روندی نو در پیش رو گرفته است. به صورت کلی این کتاب زبان آموزان را به عنوان نوجوان در نظر گرفته است و از سری کتاب های گذشته این مجموعه که برای زبان آموزان کودک تهیه شده است، فاصله گرفته است. در این قسمت نمونه سوالات درس به درس کتاب پنجم از این مجموعه تهیه شده است.

فمیلی اند فرندز به صورت کل از 7 کتاب تشکیل شده است. اولین کتاب با نام استارتر و آخرین عنوان با نام فمیلی اند فرندز 6 شناخته می شود. مطالب در سایر مجموعه ها به صورت مرحله به مرحله دشوار می شود تا با آخرین کتاب از این مجموعه می رسد. زبان آموزان به مرور با گرامر ها و کلمات دشوار ولی پر کاربرد موجود مواجه می شود. در انتهای این دوره زبان آموزان با مجموعه ای کامل از گرامر و کلمات مفید موجود در زبان انگلیسی آشنا می شوند و در صورت یادگیری مناسب می توانند انتظار مکالمه با سایر افراد غیر فارسی زبان را داشته باشند.

مخاطبین سایت می توانند انواع نمونه سوالات کتاب های فمیلی اند فرندز از کتاب اولین این مجموعه تا آخرین عنوان از آن را از طریق وب سایت انکشاف دانلود و استفاده نمایند. در وب سایت انکشاف سعی شده است تا تمامی نمونه سوالات مرتبط با کتاب های مکالمه زبان انگلیسی قرار گیرد تا زبان آموزان، اساتید و موسسات مختلف بتوانند با کاربرد آنها نیاز های زبانی خود را رفع نمایند. سعی شده است تا این سوالات به صورت کامل طرح شود. با این وجود در صورت داشتن هر گونه ابهام و یا برای خرید به صورت های دیگر می توانید به بخش پشتیبانی مراجعه کنید.

در این نوشته نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 5 قرار گرفته است. درس استارتر این مجموعه به عنوان نمونه به صورت رایگان قرار گرفته است.

جهت دانلود سوالات میان ترم و پایان ترم کلیک کنید

==============================

فمیلی اند فرندز 5 درس 1 تا 4 درس به درس

=============================

فمیلی اند فرندز 5 درس 5 تا 8 درس به درس

=============================

فمیلی اند فرندز 5 درس 9 تا 12 درس به درس

============================

فمیلی اند فرندز 5 کل کتاب درس به درس

==========================

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *