دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 6 به صورت درس به درس

دریافت سوالات امتحانی فمیلی اند فرندز 6 (Family and Friends 6) آزمون درس به درس

family-and-friends-6-american

آخرین عنوان از مجموعه های فمیلی اند فرندز با نام فمیلی اند فرندز 6 شناخته می شود. این کتاب گرامر های متعدد و تقریبا پیشرفته ای را در بر گرفته است. در کنار ساختار های دشوار، کتاب فمیلی اند فرندز 6 حاوی کلمات و سوالات نسبتا پیشرفته ای هستند. زبان آموزان با مطالعه و یادگیری این سوالات می توانند برای شرکت در دوره های پیشرفته مخصوص بزرگسالان آماده نمایند. گرامر های موجود در این کتاب حاوی مطالب متعدد و نسبتا دشواری است و بخش های پیشرفته ای از جمله آینده کامل، آینده کامل استمراری، زمان های مجهول و بسیاری دیگر از بخش های پر کاربرد زبانی را در بر می گیرد.

از مجموعه هفت جلدی فمیلی اند فرندز، کتاب فمیلی اند فرندز 6 به عنوان دشوار ترین عنوان از این دوره شناخته می شود. به همین دلیل بخش اعظمی از موسسات آموزشی به جای تدریس این کتاب، اقدام به جایگزینی آن با کتاب های مرحله بعد می کنند. با این وجود و حتی با حذف این کتاب، در صورتی که زبان آموزان به خوبی نمونه های قبلی از این مجموعه را فرا گرفته باشند، اقدام به حذف برخی از نمونه ها و کتاب های سطوح بعدی می نمایند.

نمونه سوالات فمیلی اند فرندز به صورت کامل و درس به درس در وب سایت انکشاف قرار دارد. علاوه بر نمونه های درس به درس، بخشی دیگر از این سوالات به صورت ترمیک در اختیار زبان آموزان قرار گرفته است. تمامی سوالات موجود با در نظر گرفتن نیاز زبان آموزان تهیه شده اند و به همین ترتیب از قسمت های مختلفی تشکیل شده است.

برای دانلود این سوالات می توانید به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم اقدام به خرید نمایید. در صورتی که دسترسی به ایمیل نداشته باشید و یا به ترکیب های دیگری نیاز داشته باشید، می توانید از طریق بخش پشتیبانی سوالات خود را دریافت کنید.

سوالات استارتر از فمیلی اند فرندز 6 به صورت رایگان و به عنوان نمونه قرار گرفته است.

برای دانلود سوالات میان ترم و پایان ترم به این لینک مراجعه کنید

=======================================

دانلود سوالات فمیلی اند فرندز 6 درس 1 تا 4 درس به درس

=======================================

دانلود سوالات فمیلی اند فرندز 6 درس 5 تا 8 درس به درس

=======================================

دانلود سوالات فمیلی اند فرندز 6 درس 9 تا 12 درس به درس

=======================================

دانلود سوالات فمیلی اند فرندز 6 از کل کتاب درس به درس

=======================================

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *