دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 6 درس 9 تا 12 فاینال

دریافت سوالات فمیلی اند فرندز 6 (Family and Friends 6) از درس 9 تا 12

family-and-friends-6-american

فمیلی اند فرندز 6 آخرین کتاب از مجموعه 7 جلدی فمیلی اند فرندز است. در این نوشته می توانید نمونه سوالات استاندارد این کتاب را دریافت کنید. برای دانلود و دریافت این سوالات با ما همراه شوید.

انتشارات دانشگاه آکسفورد، یکی از بهترین و معتبرترین انتشارات دانشگاهی در زمینه انتشار کتاب های آموزش زبان انگلیسی است. از سیستم های آموزشی که تاکنون توسط این نهاد منتشر شده است می توان به کتاب های هد وی، امریکن انگلیش فایل و همچنین سیستم آموزشی فمیلی اند فرندز برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان اشاره کرد. این سیستم آموزشی عموما پس از کتاب های فرست فرندز که برای آموزش الفبا تهیه شده اند، استفاده می شود. به صورت کلی 7 کتاب در سیستم آموزشی فمیلی اند فرندز وجود دارند که به ترتیب از ساده به دشوار مرتب شده است. در آخرین عنوان از این مجموعه، زبان آموزان با مباحث پیشرفته زبانی آشنا می شوند. در صورتی که معلمین به خوبی با زبان آموزان کار کنند و همچنین زبان آموزان علاقه خوبی به این مباحث نشان دهند و نمونه سوالات متعددی را پاسخ دهند، انتظار می روند بتوانند پس از پایان این دوره آموزشی با افراد خارجی صحبت نمایند و نیاز های خود را در این زمینه بر طرف کنند.

در وبسایت انکشاف می توانید با انواع مختلفی از نمونه سوالات زبان آشنا شوید. در این وبسایت می توانید سوالات کتاب های مختلفی از قبیل فمیلی اند فرندز، تاچ استون، تاپ ناچ، فرست فرندز، امریکن انگلیش فایل و بسیاری از کتاب های دیگر را نیز دریافت کنید. در حال حاضر، وبسایت انکشاف به عنوان بزرگ ترین و شناخته شده ترین وبسایت نمونه سوال زبان انگلیسی در سطح وب به حساب می آید. امیدواریم بتوانیم در این زمینه نیاز های زبانی فارسی زبانان را بر طرف سازیم و نظر مساعد آنها را به سوی خود جلب نماییم.

در صورتی که نیاز به نمونه سوالات استاندارد فمیلی اند فرندز 6 از درس 9 تا دوازده برای فاینال را دارید می توانید از این قسمت دریافت کنید.

برای دریافت نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 6 به این لینک مراجعه کنید

تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *