دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 6 درس 5 تا 8 فاینال

family-and-friends-6-american

فمیلی اند فرندز 6 (Family and Friends 6) آخرین کتاب از مجموعه 7 جلدی آموزش مکالمه انگلیسی مخصوص کودکان و نوجوانان است. چنانچه شما هم به دنبال دریافت نمونه سوالات مرتبط با این کتاب ها هستید، با انکشاف همراه باشید.

مجموعه آموزشی فمیلی اند فرندز، یکی از بهترین مجموعه های آموزشی برای مکالمه زبان انگلیسی است. این مجموعه با داشتن 7 کتاب، تقریبا تمامی مطالب مورد نیاز زبان آموزان در سطوح ابتدایی را به آنها منتقل می کند. این کتاب های آموزشی تولید انتشارات آکسفورد است. همانند سایر تولیدات آکسفورد از قبیل امریکن انگلیش فایل،  مجموعه فمیلی اند فرندز نیز از مطالب متنوعی استفاده می کند.

از فمیلی اند فرندز 5 به بعد، عناوین متفاوت و متنوعی از قبیل نمونه سوالات بیشتر، تمرینات متنوع و دشوار تر و همچنین نکات گرامری سخت تری در دسترس زبان آموزان قرار می گیرند. پیشنهاد می شود که هر یک از کتاب های فمیلی اند فرندز 1 تا 4 در دو ترم و فمیلی اند فرندز 5 تا 6 در سه ترم تدریس شوند.

پس از پایان مجموعه فمیلی اند فرندز، انتظار می رود تا زبان آموزان بتوانند مکالمات روزمره را به خوبی انجام دهند و در این زمینه با مشکلی روبرو نشوند. با این حال، زبان آموزان باید با مفاهیم دشوار موجود در کتاب های فمیلی اند فرندز 6 و 5 به خوبی آشنا شده باشند و بتوانند به نمونه سوالات موجود در کتاب اصلی و همچنین کتاب های کار به خوبی پاسخ بدهند.

در وبسایت انکشاف، سعی کرده ایم تا تمامی نمونه سوالات مورد نیاز زبان آموزان و همچنین اساتید محترم زبان انگلیسی را گرد آوری نماییم. بعنوان مثال اساتید گرامی می توانند مجموعه کاملی از نمونه سوالات زبان انگلیسی در سطح فمیلی اند فرندز را از این مجموعه دریافت نمایند. در حال حاضر وبسایت انکشاف، بزرگ ترین و کامل ترین وبسایت موجود در سطح وب فارسی در زمینه سوالات مکالمه زبان انگلیسی است و امیدواریم بتوانیم در این زمینه روز به روز پیشرفت هایی حاصل نماییم.

در این پست، می توانید نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 6 درس 5 تا 8 را دانلود نمایید. برای دریافت و دانلود این موارد می توانید از لینک هایی که در پایین این صفحه قرار گرفته اند، استفاده کنید.

برای دریافت نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 6 به این لینک مراجعه کنید

تصویر

2 دیدگاه در “دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 6 درس 5 تا 8 فاینال”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *