دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 2 درس 8 تا 10

فمیلی اند فرندز 2

فمیلی اند فرندز 2 (Family and Friends 2) سومین کتاب از مجموعه آموزشی مکالمه زبان انگلیسی مخصوص کودکان و نوجوانان می باشد. در این قسمت نمونه سوالات میان ترم این کتاب برای دانلود قرار داده شده است.

در وبسایت انکشاف، می توانید انواع مختلفی از نمونه سوالات استاندارد زبان انگلیسی را دریافت نمایید. این نمونه سوالات عموما مرتبط با کتاب های مختلف آموزش مکالمه زبان انگلیسی است. در وبسایت انکشاف تمام سعی خود را نموده ایم تا به منبعی مناسب، برای ارائه نمونه سوالات متعدد زبان انگلیسی تبدیل شویم. در حقیقت توانسته ایم گام های بسیار مهمی در این زمینه برداریم و موفقیت های خوبی را نیز بدست آوریم. امیدواریم توانسته باشیم نظر مخاطبین محترم را نیز در این زمینه جذب نماییم. در حقیقت، وبسایت انکشاف بزرگ ترین مرکز دانلود نمونه سوالات زبان انگلیسی در وب فارسی به حساب می آید.

مجموعه آموزشی فمیلی اند فرندز، یکی از معروف ترین کتاب های تولید شده توسط انتشارات آکسفورد است. این مجموعه آموزشی با هدف آماده سازی کودکان و نوجوانان در زمینه مکالمه زبان انگلیسی تهیه شده اند. در هر یک از کتاب های 1 تا 4 این مجموعه، در حدود 14 درس وجود دارند. عموما هر یک از درس های موجود در این دوره، با کلمات جدید شروع می شوند. در ادامه زبان آموزان با مکالمه ای مشابه مواجه می شوند که کلمات موجود در ابتدای هر درس در این مکالمات به کار رفته است. پس از پایان هر مکالمه، تعدادی سوال برای بررسی درک مطلب زبان آموزان قرار داده شده است. پس از آن نکات گرامری زبان در دسترس زبان آموزان قرار می گیرد و این افراد باید به سوالات مرتبط با آن جواب بدهند. در ادامه هر درس نکاتی در زمینه تلفظ، شعر بازی و همچنین تمرینات ریدینگ و سوالات مربوطه قرار دارد.

سوالات بسیاری از مجموعه فمیلی اند فرندز در وبسایت انکشاف قرار دارند. در این نوشته می توانید نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 2 از درس های 8 تا 10 را دانلود نمایید.

برای دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 2 به این لینک  مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *