نمونه سوالات کویز تاچ استون 1 درس 5 تا 7

تاچ استون 1 (Touchstone 1) اولین کتاب مکالمه زبان انگلیسی از مجموعه ای چهار جلدی با همین نام است. در صورتی که قصد استفاده از نمونه سوالات این بخش را داشته باشید، با ما همراه شوید.

تجربه نشان داده است که برای یادگیری زبان های خارجی، باید با توجه به هدف مورد نظر برنامه ریزی کرد. گروهی از زبان آموزان به دنبال شرکت در آزمون های بین المللی هستند؛ گروهی دیگر قصد دارند تا قدرت مکالمه خود را تقویت کنند؛ اساتید با تجربه می توانند در این زمینه راهکارهای مناسبی ارائه نمایند و زبان آموزان را به سمت و سوی درست راهنمایی کنند. در صورتی که شما قصد یادگیری و تقویت مکالمه زبان انگلیسی را دارید، به گمان بسیاری از افراد باتجربه، مجموعه آموزشی مکالمه زبان انگلیسی تاچ استون می تواند در این زمینه کمک های فراوانی نماید.

گروهی دیگر از زبان آموزان قصد تقویت تمامی مهارت های زبانی خود از قبیل اسپیکینگ، ریدینگ، رایتینگ، دامنه لغات و … را دارند. عمده این افراد قصد شرکت در آزمون های بین المللی را دارند. پیشنهاد ما در این زمینه استفاده از گروهی دیگر از کتاب های آموزشی همانند تولیدات آکسفورد از قبیل امریکن انگلیش فایل است. از ویژگی های امریکن انگلیش فایل، می توان به دارا بودن سوالات بسیار متنوع گرامری و همچنین سوالات متنوع دیگر در زمینه لغات انگلیسی اشاره کرد.

تاچ استون با داشتن مطالب و سوالات متنوع در رابطه با آموزش مکالمه زبان انگلیسی، توانسته است جایگاه خود را به خوبی در میان زبان آموزان باز نماید. در وبسایت انکشاف می توانید انواع مختلفی از نمونه سوالات تاچ استون چه به صورت کویز، میان ترم و یا فاینال را دانلود نمایید. نمونه سوالات موجود در این وبسایت از سوی اساتید و معلمین با تجربه تهیه و تالیف شده اند. در صورتی که با مشکلاتی در زمینه پیدا کردن نمونه سوالات مورد نظر خود مواجه شدید، می توانید از طریق تلگرام با ما در ارتباط باشید.

در صورتی که نیاز به دانلود نمونه سوالات تاچ استون 1 درس 5 تا 7 داشته باشید، می توانید از لینک دانلود قرار داده شده در پایین صفحه استفاده نمایید.

برای دانلود سوالات تاچ استون به این لینک مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *