دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 2 درس 8 تا 14

دریافت سوالات آزمون فاینال فمیلی اند فرندز 2 (Family and Friends 2) درس های 8 تا 14

فمیلی اند فرندز 2

از نمونه های شناخته شده و پر کاربرد برای آموزش زبان انگلیسی، مجموعه فمیلی اند فرندز است. کتاب های فمیلی از 7 جلد با سطح بندی ساخته شده و برای سطوح متفاوت در نظر گرفته شده است. در این نوشته نمونه سوالات کتاب فمیلی اند فرندز 2 برای درس های 8 تا 14 تهیه شده است. برای دانلود این سوالات، مطلب جاری را مطالعه نمایید.

کتاب های فمیلی اند فرندز از تولیدات شناخته شده و مطرح دانشگاه آکسفورد است. این کتاب ها در 7 جلد با سطوح مختلف می تواند زبان آموزان را برای فراگیری هر چه بیشتر و بهتر مباحث آموزشی مرتبط با مکالمه زبان انگلیسی یاری کند. در حقیقت کتاب های فمیلی اند فرندز به ترتیبی نوشته شده اند که نه تنها باعث خستگی زبان آموزان نمی شود، بلکه با داشتن داستان های متفاوت در هر درس باعث ایجاد هیجان بیشتر در میان زبان آموزان خواهد شد. مجموعه فمیلی اند فرندز انواع مختلفی از تمرینات آموزشی را برای انتقال مفاهیم مورد نیاز زبان آموزان برای آنها در نظر گرفته است و در همین راستا در انتهای دوره انتظار می رود تا زبان آموزان بتوانند مباحث ساده زبانی را به انگلیسی بیان نمایند.

در وب سایت انکشاف انواع مختلفی از سوالات و به ویژه سوالات فمیلی اند فرندز قرار دارد. سوالات فمیلی اند فرندز به صورت میان ترم، پایان ترم، کویز و همچنین تعیین سطح در این وب سایت قرار گرفته است. سعی شده است تا تنوع ترم بندی در این سوالات لحاظ شود. با این حال، چنانچه نیاز به سوالات خاصی داشته باشید، می توانید با مراجعه به بخش پشتیبانی سوالات مورد نظر خود را سفارش و دریافت نمایید.

برای دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 2 از درس 8 تا 14 می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.

برای دانلود نمونه سوالات فمیلی اند فرندز 2 به این لینک  مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *