دانلود نمونه سوالات فرست فرندز 2 درس 1 تا 5

نمونه سوالات امتحانی فرست فرندز 2 (First Friends 2) درس 1 تا 5

First Friends 2
First Friends 2

فراگیری الفبا در آموزش تمامی زبان ها از مهم بخش های مرتبط با روند فراگیری است. زبان انگلیسی نیز از این روند جدا نیست و نیاز است تا منابع مناسبی برای یادگیری الفبا در نظر گرفته شود. یکی از بهترین منابع مورد نظر کتاب های فرست فرندز است. در این نوشته می توانید مجموعه فرست فرندز 2 برای درس های 1 تا 5 را دانلود نمایید.

فرست فرندز مجموعه ای سه جلدی تولید شده از سوی دانشگاه آکسفورد برای فراگیری الفبای انگلیسی با در نظر گرفتن نیاز های زبان آموزان کودک و نوجوان است. هر یک از این کتاب ها در 10 درس و به همراه بازی، آهنگ و سرگرمی های متنوع برای زبان آموزان تهیه شده است. با کمک مربیان آموزشی، زبان آموزان می توانند روند یادگیری را به سادگی فراگیرند و پس از پایان این دوره آموزشی به صورت کامل با الفبای انگلیسی و مکالمه های ابتدایی آشنا شوند و خود را برای سپری کردن سایر دوره ها آماده کنند.

در اکثر آموزشگاه های مکالمه زبان انگلسی، هر یک از کتاب های فرست فرندز در یک و یا دو ترم تدریس می شوند. معلمین و همچنین مدیران آموزشی این ترم ها را با توجه به نیاز های زبانی و قدرت و یا ضعف زبان آموزان در نظر می گیرند. سوالات موجود در وب سایت انکشاف نیز به همین ترتیب طرح و در اختیار موسسات، آموزشگاه ها و اساتید زبانی قرار گرفته است.

در وب سایت انکشاف علاوه بر سوالات فرست فرندز 2 می توانید انواع مختلفی از نمونه سوالات دیگر کتاب های آموزشی را نیز دانلود و استفاده نمایید. بخشی از موارد موجود عبارت اند از فمیلی اند فرندز، امریکن انگلش فایل، انگلش فایل، تاپ ناچ، تاچ استون، انگلیش تایم، فور کرنرز و بسیاری از نمونه های دیگر.

در صورتی که نتوانستید از طریق سایت سوالات مورد نظر خود را به دست آورید، با مراجعه به بخش پشتیبانی این موارد را دریافت کنید.

برای دانلود نمونه سوالات فرست فرندز 2 از درس 1 تا 5 از لینک زیر استفاده کنید.

قیمت 4000 تومان

[zarinpalpaiddownloads id=”161″]

تصویر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *