دانلود نمونه سوالات استاندارد First Friends 1 فاینال

فرست فرندز 1 (First Friends 1) اولین کتاب از این مجوعه است که برای آموزش الفبای زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان تهیه شده است. در این قسمت می توانید نمونه سوالات فرست فرندز 1 را دریافت کنید.

مجوعه های آموزشی متنوعی برای انتقال مفاهیم و آموزش الفبا به کودکان تهیه شده اند. با این حال، یکی از بهترین نمونه های موجود در این زمینه، مجموعه کتاب های فرست فرندز First Friends است. این کتاب ها با فراهم کردن محتویات آموزشی مهیج و متنوع، توانسته است جایگاه مناسبی در میان زبان آموزان و همچنین مراکز آموزشی زبان در سرتاسر ایران بدست آورد.

مجموعه فرست فرندز، با دارا بودن سه کتاب، توانسته است از طریق بازی و سرگرمی و همچنین ترانه و موسیقی، توجه زبان آموزان در سنین کوچک را به صورت قابل توجه ای به خود جذب نمایند. یکی از ویژگی های مهم کتاب های فرست فرندز، همراه داشتن فلش کارت و همچنین کتاب های کار است. دانش آموزان می توانند از این کتاب ها برای تکمیل کردن روند آموزشی خود استفاده کنند.

پس از پایان این سه عنوان کتاب، آموزشگاه ها و والدین می توانند سراغ استفاده از نمونه های دیگر موجود در بازار بروند که یکی از مهم ترین آنها مجموعه فمیلی اند فرندز است. کتاب های فمیلی اند فرندز در ادامه مجموعه فرست فرندز تالیف و منتشر شده اند. هر دوی این مجموعه ها از طریق انتشارات دانشگاه آکسفورد به بازار عرضه شده اند. از ویژگی های این انتشارات می توان به کامل بودن مجموعه های آموزشی آن اشاره کرد، که چنین ویژگی را می تواند به خوبی در این دو مجموعه مشاهده کرد.

متاسفانه روند سنجش دانش آموزان به خوبی در سطح آموزشگاه های مختلف صورت نمی گیرد، به همین دلیل ما سعی کرده ایم تا مجموعه ای از سوالات استاندارد را در دسترس علاقه مندان قرار دهیم.

در این قسمت می توانید نمونه سوالات استاندارد فرست فرندز 1 را دریافت کنید.

قیمت 4000 تومان

[zarinpalpaiddownloads id=”64″]

تصویر

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *