دانلود سوالات فرست فرندز 3 از درس های 6 تا 10 فاینال

در این قسمت می توانید نمونه سؤالات فرست فرندز 3 (First Friends 3) برای درس های 6 تا 10 را دانلود کنید.

یکی از دشوارترین بخش های آموزشی هر زبان، فراگیری الفبای آن است. فراگیری الفبای انگلیسی هم جدا از سایر مهارت ها نیست و برای آموختن این الفبا نیز باید مهارت های خاصی را در نظر داشت. یکی از بهترین منابع برای آموزش و فراگیری الفبای انگلیسی به کودکان و نوجوانان، مجموعه کتاب های فرست فرندز است. در این قسمت می توانید نمونه سؤالات فرست فرندز 3 برای درس های 6 تا 10 را دانلود کنید.

از ویژگی های مهم کتاب های فرست فرندز، دارا بودن محتویات جذاب برای کودکان و نوجوانان است. تمامی درس های موجود در این کتاب به همراه شعر، موسیقی و بازی به زبان آموزان منتقل می شود. این کتاب ها توسط انتشارات دانشگاه آکسفورد تهیه و در اختیار زبان آموزان قرار گرفته است. دانشگاه آکسفورد سابقه دیرینه ای در تهیه مطالب آموزش زبان انگلیسی دارد و توانسته است در این راه مجموعه های متنوعی را در اختیار علاقه مندان و زبان آموزان قرار دهد.

وبسایت انکشاف در حال حاضر به عنوان بزرگ ترین منبع دانلود و استفاده از نمونه سؤالات به حساب می آید. سؤالات موجود در این وبسایت به صورت روزانه بیشتر می شود و سعی می شود تا نمونه های موجود با حداکثر کیفیت در اختیار زبان آموزان و همچنین اساتید زبان انگلیسی قرار گیرد. در حال حاضر نمونه سؤالات متنوعی از کتاب های مختلفی در این سایت قرار گرفته است. بخشی از این سؤالات به صورت میان ترم، پایان ترم، فاینال و همچنین کوییز تهیه شده اند و بخشی دیگر به صورت استاندارد از انتشارات دانشگاه آکسفورد و یا سایر مراکز آموزشی تهیه و در دسترس علاقه مدان قرار گرفته اند.

در این قسمت می توانید نمونه سؤالات فرست فرندز 3 برای درس های 6 تا 10 را دانلود و استفاده نمایید.

برای دانلود سوالات به این لینک مراجعه کنید.

تصویر

2 دیدگاه در “دانلود سوالات فرست فرندز 3 از درس های 6 تا 10 فاینال”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *